Gå til innhold

Guide: Sony Ericsson PC Suite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å få eit konkret eksempel på eit alternativ til Linux? Det at det varier i frå distro til distro stemmer ikkje.

 

 

Jeg kan ikke skryte av å være noen erfaren Linux-bruker, så har blitt litt forvirret av titler som "xxx for Ubuntu" og lignende. Tolket det derfor (litt vel kjapt) som at programvaren ble laget for hver enkelt distribusjon.

 

 

Uansett, det ser ut til at Opensync (tidligere Multisync) er det mest utbredte og hyppigst oppdaterte verktøyet. Skal sørge for å få på plass en lenke i artikkelen.

 

http://www.opensync.org

 

 

Takk for innspillet! :)

Lenke til kommentar

I "gamle" dager (den gang T610 var hett) brukte jeg noe som het Float's Mobile Agent, husker jeg. Var totalt overlegent. Blåtann gjorde at alt ble koblet opp og synkronisert så fort sykkelen var parkert på gårdsplassen. Vet ikke om det fortsatt lever?

Endret av OML
Lenke til kommentar

Sony Ericsson PC Suite er vel muligens det mest håpløse som noen sinne er skrevet av programvare. Oppdateringstjenesten klarte å konvertere telefonen min til en murstein, slik at den måtte inn på service (heldigvis under garanti) for å gjenopprette programvaren.

 

Selve oppdateringstjenesten er en Flash-greie, pakket inn i Java, pakket inn i en Windows-applikasjon. Stort mer grisete og uintelligent tror jeg nesten ikke det er mulig å lage en windows-applikasjon. Jeg må innrømme at jeg ble ekstremt skeptisk da jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha både Java og Flash for å oppdatere telefonen min og med tanke på resultatet var skepsisen helt berettiget.

 

SE PC Suite lukter Sony (og ikke Ericsson) lang vei! Fysj og fy.

Lenke til kommentar
I "gamle" dager (den gang T610 var hett) brukte jeg noe som het Float's Mobile Agent, husker jeg. Var totalt overlegent. Blåtann gjorde at alt ble koblet opp og synkronisert så fort sykkelen var parkert på gårdsplassen. Vet ikke om det fortsatt lever?

 

http://fma.sourceforge.net/index2.htm

 

hvor mye funksjoner den støtter på nyere telefoner er så som så, men det er en stund siden jeg virkelig har prøvd den.

 

og blir enda mindre nå som jeg har fått opensync opp og gå sammen med kde :D

Lenke til kommentar

Har klart det store! Skulle kopiere alle kontaktene mine fra min SE T650, til Outlook. Trykte feil, og alle kontaktene mine ble borte på mob'en (hadde ingen kontakter i Outlook). Er det noen som vet hvordan enn for slettet kontakter tilbake på se T650?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Sony Ericsson PC Suite er vel muligens det mest håpløse som noen sinne er skrevet av programvare. Oppdateringstjenesten klarte å konvertere telefonen min til en murstein, slik at den måtte inn på service (heldigvis under garanti) for å gjenopprette programvaren.

 

Selve oppdateringstjenesten er en Flash-greie, pakket inn i Java, pakket inn i en Windows-applikasjon. Stort mer grisete og uintelligent tror jeg nesten ikke det er mulig å lage en windows-applikasjon. Jeg må innrømme at jeg ble ekstremt skeptisk da jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha både Java og Flash for å oppdatere telefonen min og med tanke på resultatet var skepsisen helt berettiget.

 

SE PC Suite lukter Sony (og ikke Ericsson) lang vei! Fysj og fy.

Egentlig skulle jeg være uenig med deg, for den har fungert greitt hjemme. Men: i går, på jobben, trykket jeg på SEUS-ikonet. Og ingenting skjedde. Så, to timer senere, startet programmet og jeg måtte ta omstart på maskinen for å stoppe det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...