Gå til innhold

Morias gruver avslørt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fremdeles like komplisert å få tak i en trial-greie for oss europeere? Kunne tenkt meg å se på spillet, i alle fall.

 

Glem at jeg sa noe. Jeg fant det på den offisielle nettsiden deres nå. Og siden klienten er på 8GB og de ikke har vett nok til å distribuere det som en torrent, gadd jeg ikke det.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for elendige Codemasters, så hadde jeg spilt Lotro som er et meget godt spill..

Men de europeiske serverne kjøres av Codemasters, som bare betyr problemer så ble alt ødelagt for min del :(

 

Har du prøvd å spille på serverne, eller har du bare noe i mot Codemasters?

Har ikke prøvd spillet selv, men hører folk sier at det blir fort kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg fant det på den offisielle nettsiden deres nå. Og siden klienten er på 8GB og de ikke har vett nok til å distribuere det som en torrent, gadd jeg ikke det.

8 GB? Den minste klienten tar 3,9 GB, den største tar 5,6 GB. Synes det er kjipt at de ikke legger de ut som torrent, men klarte allikevel å makse nettlinjen min (rundt 550 kb/s).

 

http://www.lotro.com/trial

 

Kan være at de anbefaler 8 GB ledig harddisk-plass før du installerer. Trenger litt plass til temp/swap også.

Lenke til kommentar
Jeg fant det på den offisielle nettsiden deres nå. Og siden klienten er på 8GB og de ikke har vett nok til å distribuere det som en torrent, gadd jeg ikke det.

8 GB? Den minste klienten tar 3,9 GB, den største tar 5,6 GB. Synes det er kjipt at de ikke legger de ut som torrent, men klarte allikevel å makse nettlinjen min (rundt 550 kb/s).

 

http://www.lotro.com/trial

 

Vel, jeg gikk her: http://www.lotro-europe.com/trial.php

Det er visstnok en annen klient for Europa, det står jo også nederst på den amerikanske trial-siden - "European Customers - Click here" eller tilsvarende, med et matchende EU-flagg.

 

Hvis du genererte trial key på den amerikanske siden og laster ned den amerikanske klienten, regner jeg med du ender opp med å spille på amerikanske servere.

... Noe som kanskje ikke er så ille uansett. Si i fra hvis det virker, så prøver jeg den der også.

 

Jeg laster ned fra den amerikanske siden, og skaffet meg en amerikansk trial key. Her gikk det i alle fall betydelig fortere enn de lusne 100 kB/s jeg fikk fra mirrorene som hostet den europeiske klienten. Jeg må si det ikke er mye imponerende av Codemasters at de ikke klarer å hoste sin egen klient..

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Laster du ned derfra tror jeg ikke du kan spille på de europeiske severne.

Hva i all verden? Nå har jeg lastet ned 92 %, og sitter her og heier på nedlastingen... De legger ut en trial-versjon som kun fungerer på amerikanske servere? Nei, det tror jeg virkelig ikke noe på. Får vente til de siste 8 prosentene er lastet ned, så får vi se. :)

 

Nei, den trialen er for US servers only. Du kan ikke spille på EU med den. Og det går heller ikke an å fikse det i hovedmappa. Det er fordi den klienten er styrt av Turbine i US, mens Codemasters regjerer over klienten i EU. 

Endret av Gemi9
Lenke til kommentar

Latterlig spill... Jeg testa det gratis i ca 7 timer og sletta det med 13 dager igjen av trialen.. Elendig..

 

Og når de ikke lenge i etterkant av lansering av spillet 6mnd, kommer de med Expansion Pack - "Mines of Moria!!".. Det tok ikke Frodo & Co så lang tid å nå minene en gang... latterlig at det ikke var inkl. fra starten av... Burde heller kalt spillet "Penger i sluket"o

Lenke til kommentar

Nå tok det faktisk rundt 4 måneder fra Frodo drog fra the Shire til de kom til Moria, og noe må de da få lov til å dra det ut. Vi vil da ikke at spillet skal bli ferdig så fort. :)

 

Men hva var det som gjør spillet latterlig og elendig? Og har du eksempler på andre MMORPG du liker bedre?

Lenke til kommentar
Latterlig spill... Jeg testa det gratis i ca 7 timer og sletta det med 13 dager igjen av trialen.. Elendig..

 

Og når de ikke lenge i etterkant av lansering av spillet 6mnd, kommer de med Expansion Pack - "Mines of Moria!!".. Det tok ikke Frodo & Co så lang tid å nå minene en gang... latterlig at det ikke var inkl. fra starten av... Burde heller kalt spillet "Penger i sluket"o

 

Tok Frodo meget lang tid å nå Minene, i boka venter de veldig lenge i Rivendell før de setter ut igjen og da tok det dem enda lengere å nå minene.

 

Samt at spillet omhandler vel mer rundt kampen mot Angmar enn reisen med Ringen. Vil forøvrig si at å teste spillet i 7 timer for deretter å gjøre seg opp en så bastant tolkning av spillet er latterlig. Bruk de resterende dagene med trial du har før du utaler deg hvor latterlig spillet er.

Lenke til kommentar

Har spilt LOTRO endel, og jeg syns det var veldig bra. Svakheten er selvsagt at det er en blåkopi av WOW, mens styrken er at det baserer seg på den beste fantasy verdenen som finnes og verdens mest solgte bok (muligens etter bibelen).

 

Har gledet meg til utvidelse til dette spillet, men gikk for en måneds tid siden ut at jeg ikke gadd mer... Så det var dumt Codemaster/Turbine... too late :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er mye bedre enn WoW, fordi den kommer til å ha en slutt men det gjør ikke WoW.

Spille har mega bra grafikk og mye Classer synes jeg. Og du kan være slem eller snill i spilet. Bare i førsten er du snill men etter kan du bestemme om du vil og til orkene eller hjelpe verden i Lord of the ring shadow of angmar

Lenke til kommentar
Jeg synes det er mye bedre enn WoW, fordi den kommer til å ha en slutt men det gjør ikke WoW.

 

Naiviteten når stadig nye høyder, ser jeg.

 

Uansett, det går fint å spille på de amerikanske serverne, selv om jeg har litt høyere ping enn jeg foretrekker.

Spillmekanikken synes meg å være en litt mer klumsete og mindre flytende WoW, men så er LoTRO til gjengjeld penere å se på. Og musikkgreiene er festlig.

 

Alvegubben min ble level 6 i natt, jeg får fortsette nå. :)

Lenke til kommentar
Tok Frodo meget lang tid å nå Minene, i boka venter de veldig lenge i Rivendell før de setter ut igjen og da tok det dem enda lengere å nå minene.

 

Samt at spillet omhandler vel mer rundt kampen mot Angmar enn reisen med Ringen. Vil forøvrig si at å teste spillet i 7 timer for deretter å gjøre seg opp en så bastant tolkning av spillet er latterlig. Bruk de resterende dagene med trial du har før du utaler deg hvor latterlig spillet er.

 

Nå det var min mening, så kan du ha din mening om spillet.. å spille mer en det tiltalte meg ikke...

 

Det JEG ikke likte med spillet::

 

- tegneserie grafikk

- kampsystem som alle andre mmorpg. Klikk på angrep - klikk på motstander

- og så liker jeg(personlig) ikke at det er tatt copy/paste på historien fra boka. kunne heller funnet en historie selv.. så kunne man brukt alver, orcer og de andre folka.. være litt kreative og ikke bruke navnet til boka+filmen for å selge.. Sell out!

 

så kommer vel også add-on packen Ent forest, river run osv.. hva vet jeg...

 

men for all del, hygg dere om dere spiller..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...