Gå til innhold

Asus følger i Acers fotspor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke denne PC-en Leacy.no TV-reklamerer for? Kontantpris ligger på over 20000,- der, og det er nok litt i overkant. Dersom du skal betale den ned over 3 år (som de primært vil du skal gjøre) så ligger PC-en i overkant av 40000,- :D

Det er nok VX2 :) VX3 er en splitter ny modell som enda ikke er i butikkene.

Lenke til kommentar
Jeg sjekket og det stemmer Håvard. Leasy har VX2-modellen. Med T7500 prosessor, 2GB ram, 200GB harddisker osv så er kontantprisen 23 300 kr mens kredittkjøpsprisen er 41 600 kr. I prisguiden koster den fra 17 771 kr.

 

VX3-modellen blir nok dyrere en periode frem til VX2 fases ut.

 

evt så kommer Vx2 og Vx3 til å leve side om side.. selv om utifra overskriften så kan det være nærligende å tro at 15,4 versjonen fases ut ( da Acer har gjort dette)

Lenke til kommentar

Synes den ser helt konge ut. Har i dag selv en VX2S og er strålende fornøyd. Dette blir nok min neste reise PC. Har lenge ventet på ASUS U2E, men Lamborghinien ser jo hakket vassere ut + at den har mye bedre specs. Bare synd at den ikke kommer med Blu-ray. Regner med at den har HDMI.

Lenke til kommentar
Er det gode sjanser for at denne har LED-bakbelysning?

 

Er de antatte prisene som oppgis basert på at PC-en ikke subsidieres av ett teleselskap med ett HSDPA-abonnement?

 

Ja det er LED-baklys på denne maskinen, Asus selger i dag noen maskiner med HSDPA allerede, men de har ingen bindinger eller rabatter pga denne.

Lenke til kommentar

Flott. Ja da får en vel bare passe på å enten skaffe seg en rimelig PC som er subsidiert med de eventuell ulempene en får med på kjøpet. En blir ihvertfall bundet noen måneder, men kanskje de er ekle og setter operatørlås på. Hvorvidt det er mulig på en slik løsning i en bærbar PC har jeg ikke greie på. Men bedre føre var..

 

Eller så får en betale veiledende pris for ett "normalt produkt".

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...