Gå til innhold

Pumaen kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Analyseselskapet American Technology Research mener sjansen er stor for at også "Puma"-plattformen rammes av noe lignende som K10. AMD hevder på sin side at det ikke finnes noen slike kjente feil på nåværende tidspu

De mener sjansen er stort for feil. Uten å komme med noen fakta å basere dette på er det jo rett og slett latterlig at de mener noe som helst. Regner med sånne selskap er med på å holde Amd kursen lav. Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt.

Lenke til kommentar
Analyseselskapet American Technology Research mener sjansen er stor for at også "Puma"-plattformen rammes av noe lignende som K10. AMD hevder på sin side at det ikke finnes noen slike kjente feil på nåværende tidspu

De mener sjansen er stort for feil. Uten å komme med noen fakta å basere dette på er det jo rett og slett latterlig at de mener noe som helst. Regner med sånne selskap er med på å holde Amd kursen lav. Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt.

 

Stusset på dette selv. Hva i alle dager legger de til grunn for en slik uttalelse?

Lenke til kommentar
HER gikk de litt mer i dybden på hva fordelen med PUMA faktisk blir. Noen måneder gammelt vel og merke.

Så får vi se hvordan disse blir effektmessig.

 

Note that AMD's RS780 northbridge includes an integrated graphics processor (IGP) that can be used when the laptop is not plugged into the wall. Because the IGP and the discrete GPU use the same drivers, a Puma-based laptop can seamlessly switch between the low-power/low-performance IGP and the high-power/high-performance Radeon Mobility discrete GPU depending on the laptop's power profile. This switch does not require a reboot.

 

Dette hadde vært glimrende på stasjonær. Til vanlig hadde IGP tatt seg av grafikken (99% av tiden maskina står på er det snakk om enkel 2d i Windows) og GPU er slått av. Så kjører man i gang noe som trenger en god GPU og GPUen tar over. Når man spiller er som oftest støynivået på maskina ikke like viktig som når man sitter og surfer, så tror veldig mange hadde likt dette.

Lenke til kommentar
Er ikke rart AMD har røde tall i regneskapet når de bruker millioner av dollar på å utvikle teknologi som ingen vil ha...

Så, ingen vil ha det, jeg skal inrømme at jeg ikke er veldig "giret" på vista, men jeg bruker ubuntu med compiz, er en av grunnene til at jeg vurderer å oppgradere, så dette gjør det at jeg begynner å tenke på å få AMD som min neste prosessor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...