Gå til innhold

Våre favorittmobiler: Del 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simen Willgohs har et knippe favoritter fra mobilverdenen. I dag avslører han hvilke.

 

Les mer

Jeg må bare si at jeg har hatt mange S60 telefoner som bla 7650,3650,6600,6670,6680,7610,6630,N90,N70,5500sport,N95 og nå N82.Og jeg må bare si at alle har vært bra men N82 som jeg bruker i dag er nok den som har imponert meg mest.Det er den første som ikke har hatt noe barnesykdommer heller.Men det gjenstår få kjøpt meg en N95 8GB.Men er redd at jeg vil bli skuffet i forhold til N82.Var jo tenkt å kjøpe N95 8GB men ombestemte meg i siste liten da N82 kom i salg først.Den telefonen som jeg ellers var mest glad i må ha vært 6680 og N70.Må også nevne at N82 som jeg har i dag er utrolig bra på batterikapasitet.

Lenke til kommentar

Morsomt å mimre litt :)

 

Men jeg slår deg når det gjelder stor, stygg og klumpete. Min første mobil var en Sony CMD-200 som etter hva jeg husker var produsert av Siemens og rebrandet av Sony.

 

Den hadde ikke SMS-muligheter, kun GSM-900 og veide 278 gram :)

 

Kostet 500 kroner med binding til NetCom i 1 år.

 

cmd200.jpg

Lenke til kommentar

ah, motorolaen :)

 

tror det skal finnes en utgave av varianten med klapp i en skuff her i huset.

 

og T610en jeg kjøpte meg har endelig blitt pensjonert, etter at undertegnede overlot den til sin mor, som brukte den i snart ett år før mikrofonen ble nær ved å ramle løs (større støykilde skal du lete lenge etter!).

 

husker jeg også hadde T68 til vurdering, mye pga kamera-modulen, helt til jeg ble oppmerksom på T610, fikk vite hva prisen ville bli ved ny telefon og telenor-abonnement. da var kjøpet gjort gitt :D

 

det morsomme var at min var mer velholdt etter x år, den hva tilsvarende modell var etter at noen hadde plukket den opp via 1kr tilbud. kan ha noe med forskjellig livsstil osv, for vi fant ut etter hvert at deres hadde blitt en smule mer utsatt for alkoholholdige varer...

 

angående teksting på motorolaen så tror jeg ikke den hadde noe annet den store bokstaver. men på den tiden gjorde det nok ikke så mye. husker en kompis av meg konsekvent skrev med store bokstaver på sin nokia for at han i det hele tatt skulle se hva han selv skrev :)

Lenke til kommentar
Endelig, en likesinnet. Jeg er så enig i ditt valg av T610i. Den beste telefonen jeg noensinne har prøvd. Jeg likte den så godt at jeg brukte den i 1 1/2 etter at halve skjermen sluttet å fungere.

Å miste skjermen på T610 er ikke store tapet akkurat. Husker det var den største grunnen til at jeg kun holdt ut med den i 2-3 uker.

 

Nokia 6630 fikk jeg aldri gleden av å forelske meg i. Bortsett fra (i hvert fall på den tiden) relativt ubrukelige 3G hadde den mindre å by på enn 7610, i en langt verre innpakking.

 

Motorola'en var en av de første jeg lekte med en gang i tida:)

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt dette opphenget på skjermer. så lenge dem viser den info den skal så er den fullt brukbar mener nå jeg.

Helt enig. QVGA holder fint i de fleste tilfeller, samme med noe lavere i billigere mobiler og helst monokrom om den kun skal benyttes til ringing.

 

T610 var laget for bilder og aktiv bruk. Skjermen hang aldri med og i sollys var den direkte ubehagelig å bruke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
T610 var laget for bilder og aktiv bruk. Skjermen hang aldri med og i sollys var den direkte ubehagelig å bruke.

 

Ubehagelig??? Har du lasersyn, eller? Jeg så ikke en d...t når jeg brukte telefonen ute. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...