Gå til innhold

KillBill har fått hemmelige eiere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nutel AS ble tatt under Oslo byfogdembetes behandling som konkursbo 17. desember 2007. Boet har ikke tilstrekkelige midler til eller økonomisk interesse av å sikre videreføring av virksomheten.

 

Det er inngått avtale med Knightsbridge Capital Ltd om overdragelse av virksomhet fra

Nutel AS, dets konkursbo.

 

Boet overdrar alt driftstilbehør som er knyttet til virksomheten og samtlige av Nutel AS bruks- eller eierrettigheter til immaterielle rettigheter, herunder programvare, register og database som benyttes i Virksomheten.

 

Uten at Boet innestår for at dette er mulig, har Knightsbridge Capital Ltd rett til å overta

Nutel AS egne abonnementer samt domenenavn, e-postadresser, telefonnumre for fasttelefoni og telefaks.

 

Overdragelsen omfatter ikke kontanter eller noen form for valuta, fordringer eller verdipapirer.

 

Boet har sagt opp alle ansatte per 19. desember 2007.

Lenke til kommentar
Ja, jeg leste det. Tipper det er Vodafone.

 

Igjen, det står følgende i tråden:

"Det er inngått avtale med Knightsbridge Capital Ltd om overdragelse av virksomhet fra

Nutel AS, dets konkursbo."

 

Knightsbridge Capital Ltd er da de "hemmelige" internasjonale eierene, ikke Vodafone.

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvis jeg var tidligere Nutel-kunde og vurderte å hoppe på Killbill hadde jeg stilt ett krav: å få gratis ringetid for så mye som Nutel skylder meg. Vi driver da ikke med sosialhjelp overfor konkursryttere.

 

Eh... Der var jeg litt kjapp. Det er jo det de lover på førstesida...

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Nutel har toppet Post og Teletilsynet sine lister i sin tid..

1: De har gitt studenter et knallbra abonnement løsning!!.. 2:::Aktive mobilbrukere en fast regning og forholde seg til!..

Jeg hadde et forbruk på 2600 i måneden som Ventelo Rocky Kunde.. Skiftet til nutel som jeg har hatt i snart 5mnd.. Får en fast regning på 599 i måneden :D .. Jeg ble ikke overasket når dem slo konkurs (Det kan umulig være lønnsomt og drive sånn??)...

Fikk jo en ryddig forklaring på nutel.no åssen jeg skulle forholde meg til dette...Har et Chess sim-kort nå i julen..Men at folk kan være så kyniske mot et lite teleselskap som er gullverdt for oss stor forbrukere det har jeg vansklig for og forstå!..Nutel har missligholdt noen betalinger men det er jeg sikker på att har sine naturlige grunner...

Nutel fikk jo nye eiere og blir til "Killbill Telecom"

Og usikkerheten om depositumet er nå klarert alle gamle nutel kunder får pengene tilgode dersom de godtar og følge et videre kundeforhold med Killbill Telecom.. priser og abonnement forblir det samme vill jeg tro!. :w00t:

 

Jeg er innponert over nutels sin behandlingen av det hele! :new_woot:

 

Og til alle dere som sutrer for og ha tapt 400-600kr i konken... IN MY ASS!!!!!!

Lenke til kommentar

Nyheter

 

Viktig melding til alle KILLBILL kunder vedrørende innbetalt

forskudd | 22. desember 2007

 

KILLBILLs nye utenlandske eiere har lagt frem et forslag for

Nutels bo som innebærer at forskudd som er innbetalt av tidligere

Nutelkunder, videreføres helt eller delvis gjennom nye KILLBILL.

les mer

 

Avtale om overdragelse av virksomhet fra Nutel AS, dets

konkursbo | 21. desember 2007

 

Nutel AS ble tatt under Oslo byfogdembetes behandling som

konkursbo 17. desember 2007. Boet har ikke tilstrekkelige midler

til eller økonomisk interesse av å sikre videreføring av

virksomheten.

les mer

 

 

Står på

 

www.nutel.no

Lenke til kommentar
Ler meg i hjel hvis det er Telenor. :!:

 

Hva med å lese tråden så ser du at det ikke er Telenor. De er forøvrig et nasjonalt selskap, noe som utelukker dem hvis du ser overskriften til artikkelen.

 

 

Nei, Telenor er et internasjonalt selskap, med virksomhet bla i Danmark, Sverige, Øst-Europa og Pakistan.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...