Gå til innhold

Heroes of Might and Magic-basert nettspill på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste spill går online nå, noe som jeg mener er vell og bra, da det generelt er morsommere å spille online mot "menneskelig" motstand :)

 

Og dette hjelper nok også mot piratkopiering, noe som jeg tror er en av hovedgrunnene til at så mange spill går online.

 

Dog er det veldig viktig at disse spillene blir tilstrekkelig gjennomført, syntes det er så fryktelig mange online spill som er ubalanserte. Du kan leve med litt ubalansert AI offline, men når de forskjellige rasene er ubalanserte online, ødelegger det nesten alt.

 

Det er også viktig å fremdeles lage en god offline del, selv om spillet er online.

Dette er et stort mangel på flere spill, det å måtte spille online med engang, uten å få ha testet seg skikkelig eller trent seg litt opp offline først, kan ødelegge spillopplevelsen for mange. Da de rett og slett møter "umenneskelig" motstand.

Lenke til kommentar

Hvordan blir prisen på dette spillet da? Og jeg regner med at de firer litt ned på grafikken da spillet skal kjøres i en nettleser. Men dette kan absolutt bli morro. Har fortsatt Heroes of Might and Magic 3 ligende i spillhylla. Drar det frem nå og da, og er alltid like koselig. Musikken i spillet eier jo. :)

Lenke til kommentar
Hvordan blir prisen på dette spillet da? Og jeg regner med at de firer litt ned på grafikken da spillet skal kjøres i en nettleser. Men dette kan absolutt bli morro. Har fortsatt Heroes of Might and Magic 3 ligende i spillhylla. Drar det frem nå og da, og er alltid like koselig. Musikken i spillet eier jo. :)

 

Haha... :p du kom meg i forveien.

Har også Heroes of might and magic 3 liggende rett ved skjermen, har spilt det en del i det siste ^_^

Blir garantert til å prøve dette nettspillet :)

Ettersom jeg har spilt alle Heroes spillene som har kommet så høres dette lovende ut ;)

Lenke til kommentar

husker alle sommerne på gården, 5-6 søskenbarn satt benka sammens og spilte multiplayer på EN pc ;) DET var tider det.. hver runde kunne ta 20 min :p aldri hatt det så morsomt ved dataskjermen som da.. sukk.. homm3 var rett å slett utrolig morsomt ! eneste som var kipt var mangelen på gode gjenomførte brett..

Lenke til kommentar
husker alle sommerne på gården, 5-6 søskenbarn satt benka sammens og spilte multiplayer på EN pc ;) DET var tider det.. hver runde kunne ta 20 min :p aldri hatt det så morsomt ved dataskjermen som da.. sukk.. homm3 var rett å slett utrolig morsomt ! eneste som var kipt var mangelen på gode gjenomførte brett..

Det der hørtes vanvittig kos ut! kulle gjerne hatt mange nok søsken til å kunne gjøre noe slikt selv. Tenk på alle alliansemulighetene. For ikke å snakke om hvordan en kan lure hverandre. ^^'

 

Edit: Men hva angår dette spillet, noe mer informasjon om innholdet? Kommer det til å li mulig å lage egne maps for eksempel?

Lenke til kommentar
husker alle sommerne på gården, 5-6 søskenbarn satt benka sammens og spilte multiplayer på EN pc ;) DET var tider det.. hver runde kunne ta 20 min :p aldri hatt det så morsomt ved dataskjermen som da.. sukk.. homm3 var rett å slett utrolig morsomt ! eneste som var kipt var mangelen på gode gjenomførte brett..

Det der hørtes vanvittig kos ut! kulle gjerne hatt mange nok søsken til å kunne gjøre noe slikt selv. Tenk på alle alliansemulighetene. For ikke å snakke om hvordan en kan lure hverandre. ^^'

 

Edit: Men hva angår dette spillet, noe mer informasjon om innholdet? Kommer det til å li mulig å lage egne maps for eksempel?

 

 

ja det var utrolig morsomt.. savner det no jævlig :) husker vi spilte så lenge at creeps haadde lett over 2k folk i seg :p 2k drager vakke å kimse av :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...