Gå til innhold

Gamespot svarer på tiltale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvorfor vi skal tro de, uttalelsen sier ikke grunnen, eller når/om de skal annonsere den egentlige grunnen. Syns også uttalelsen gir rom for tolking, hvis eidos uttrykte misnøye med omtalen i det hele tatt tror jeg ikke de gikk så langt som å be han sparket, men det kan godt ha vært slik CNET håndterte situasjonen.

 

Når noen har, i mine øyne, gjort noe svært suspekt som gjør at de mister sin kredibilitet skal det mye til for at jeg tror noe de sier. Da vil jeg helst høre noe fra tredjeparts parti som er mer nøytral.

Lenke til kommentar

Ganske alvorlig om dette er tilfelle, syntes jeg. Skal utviklere presse websider til å rose dårlige, men vel finansierte, spill opp i skyene er det jo ingen vits med anmeldelser lenger.

 

Håper ikke dette blir en trend. Har nok med at hypede spill skal få gode karakterer da de ikke tør å gi dårlige karakterer grunnet rasende fans allerede.

 

Hmm. Får håpe Activision Blizzard knuser EA og de andre pengemaskinene (ikke at de ikke er pengemaskiner selv, men de leverer i hvertfall svært gode produkter), og vi får vekk de samlebåndspillene som NFS o.l har blitt. Ikke at det har noe med saken å gjøre ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...