Gå til innhold

Gjør klar for Akams julekalender 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ville vært koselig med en premie fra julekalenderen deres ja :). kult at dere har en slik morsom julekalender, slik som dere hadde i fjor, selv om jeg ikke vant noe:(. Jeg håper at dere IKKE legger inn noe system for å fylle automatisk inn, fordi folk er så late at om det ikke er det, gidder de ikke, og da vinner jeg alle premiene:).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg må forøvrig nevne at ifølge Japan Photo (hvorfor kjøpe på Japan Photo eller noe slikt) er ingen av svaralternativene på spørsmål 1 korrekte ;)

 

Kan godt hende at den siden er utdatert men jeg vil bare nevne det.

Lenke til kommentar
tøft, da blir det kanskje kamera på meg i år.

D300 hint, hint

Joda, om du har lyst på autofokus fra oldtiden.. :whistle:

 

Etter litt tenking, den posten er ikke ment alt for alvorlig, viser bare spøkende til test av E-3 der autofokusen måles til dobbelt så rask som på D300, gud vet hva de legger i det.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Høhø, denne kan jeg pent stå over... :roll:

 

*tenke tilbake på maskin som henger/fryser, restarter seg uten grunn, og programmet som uten videre lukker seg ned*

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg må forøvrig nevne at ifølge Japan Photo (hvorfor kjøpe på Japan Photo eller noe slikt) er ingen av svaralternativene på spørsmål 1 korrekte ;)

 

Kan godt hende at den siden er utdatert men jeg vil bare nevne det.

 

Yes, the number of shops is unfortunetely not right anymore. We opened Japan Photo Ski on last Thursday and forgot to update our webpage fast enough... very sorry for the confusion! If anybody feels "cheated" by the wrong statement on our webpage, please contact me by PM, we will put it straight ;-)

 

Stephan Stein

Administrerende direktør

Japan Photo Holding Norge AS

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...