Gå til innhold

- Vi skal bygge 4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det e vel denne veien utviklinga går..

om det fortsetter i denne farten så ser jeg for meg at i 2020 går alle sammen rundt med en sånn HTC TyTN II lignende data på en slags reim som er festet rundt armen, å uten denne dataen får du ikke gjort stort..

hehe.. tenk.. du går ut av huset, taster inn i dataen at døren på huset skal låses, å vips er den låst.. så kommer det til "start bilen" å da var pinadø den i gang.. jaja, vi får bare smørre åss med tålmodighet, kansje blir det sånn en gang.. ?? :D

Lenke til kommentar

4G betyr jo enkelt og et nytt og forbedret nettverk i forhold til UMTS. Artikkelen forteller oss derfor omtrent så mye som at Norge vil ikke ha samme mobilnettverk evig. Nyttig å vite.

 

Det har vel aldri vært noen tvil om at mobilnettverk har funnet sin endelige form i HSDPA/UMTS, så noe særlig konkret var vel ikke det her.

 

Leit at det ser ut til å skje så tidlig. Om ikke neste nettverk blir veldig enkelt å bygge bør de ha _veldig_ god HSDPA-dekning før de prioriterer bygging av noe nytt.

Lenke til kommentar

vi kommer nok til skru av vårt 2g nett før vi går over til 4g

Noe som betyr at som i dag vill du kun ha signal på mobilen i byer og en kort radius utenfor.

 

Uansett er det vell ingen poeng i 4g ennda?

Det er bare langt tidlig i teststadiet i kina, som driver alerede og bygger det ut for testing. Her hopper de over 3g bølgen....

Lenke til kommentar
Synes det er bra jeg. Tenke litt mer framtidsrettet. Vi henger jo etter på dette her til lands
hva er best, at byene har 4g og landsbygda har 2g, eller at alle har 3g?
Det kan diskuteres lenge. Folk flest bor byen

og ennda en grunn til at landsbygda blir død i norge...

 

Ikke får du tv, bredbånd og telefonnett...

Du får ikke buss, tog og taxi,

du må betale i hytt og gevær for å kjøre å handle...(helst får du ikke lov til å ha en)

du må betale eindomsskatt selv om bor i busjen...

+++++++++++

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...