Gå til innhold

Nå kommer Touch nummer tre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei HTC! Jeg har et forslag til dere - istedet for å endre en og en ting og spy ut tre forskjellige Touch-modeller på noen få måneder, hva med å gå tilbake i tenkeboksen, komme opp med noen ORIGINALE IDEER og så lage _ETT_ bra produkt istedet?!

 

Hehe.. Må si meg enig der. Det er så typisk at HTC kommer med en haug med nye Touch-modeller nå som jeg har hatt min Touch i ca. 3 uker.. Booooo.. Jeg føler meg lurt, og føler jeg må ta en "Jeg kjøpte iPhone, og nå har dere lurt meg, så gi meg pengene mine tilbake igjen" triks.

Lenke til kommentar
Hei HTC! Jeg har et forslag til dere - istedet for å endre en og en ting og spy ut tre forskjellige Touch-modeller på noen få måneder, hva med å gå tilbake i tenkeboksen, komme opp med noen ORIGINALE IDEER og så lage _ETT_ bra produkt istedet?!

 

 

Du mener dette er veldig forskjellig fra andre produsenter eller? De fleste har minst 2-3 telefoner som i utgangspunktet er samme telefon, men med små forskjeller i design og utformelse. Dette fordi Olsen synes den ene er fin, mens Hansen heller vil ha den andre fordi han synes den ser penere ut.

 

Folk er forskjellige og vil ha forskjellig telefon. Hadde vært kjipt om alle løpt rundt med samme telefon også. Mangfoldet lenge leve!

Lenke til kommentar
Spesifikasjonslisten var jo fin, men designet minnet mer om en gammel Palm-PDA med sort/hvitt skjerm og tre funksjoner :p

 

Litt rart å utstyre den med en skjerm med 65.536 farger da. Kommer ikke alle med 262.144 eller mer nå da?

 

 

Jeg mener det er Windows som ikke støtter fler enn 65k farger. Så hvis man skal ha flere farger på en windowsmobil, så må man nok vente til WM7... :hmm:

Lenke til kommentar
Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket :(

håper dual kommer før Cruise da :p

 

 

Tja, de er jo ganske forskjellig så vil ikke si at de utkonkurerer hverandre selvom de havner i butikkhyllene samtidig. Men men, man vet aldri.

 

Uansett, begge må jo igjennom et større tall tester før de blir godkjent og kan selges.

Lenke til kommentar
Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket :(

håper dual kommer før Cruise da :p

 

Betyr det at mobilen ikke kommer før om 2 uker, eller er den allerede 2 uker forsinket?

 

Mine kilder sier at telefonen er ventet i løpet av kun kort tid. Forhåpentligvis er Dual i butikken til uken.

 

Dette gjelder da DUAL og ikke CRUISE

Lenke til kommentar

HTC produserer ikke flere like mobiltelefoner enn det andre mobilprodusenter gjør, det er bare det at de har såpass få mobiltelefoner (sammenliknet med f.eks. Nokia) og da blir det jo mange like i forhold til totalt anntall modeller. Uansett, det skader jo ikke med flere mobiltelefoner, og HTC produserer jo avanserte mobiltelefoner, så jeg synes ikke vi kan "klage" på at de ikke kommer med noe helt nytt nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...