Gå til innhold

- Nå skal vi banke Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung har da ikke bare klappetelefoner ;)

De har alltid vært store på skyvetelefoner.

Candybar utforming er det dog færre av (X820 for

å nevne én). Menyene på de nye Samsung telefonene

er forøvrig mye mye bedre enn de gamle. Om det

er lenge siden du/dere har testet en Samsung så er

det helt klart verdt å ta en titt på.

 

Selv stiller jeg meg tvilsom til at Samsung blir større

enn Nokia her hjemme i Norge. Men i verden generelt

er det fullt mulig, og spesielt siden de nå ser ut til å

satse på land hvor det bor en del mer mennesker

pr. kvadratkilometer enn i lille Norge ;)

 

ZneyPhinx

Lenke til kommentar
Samsung har da ikke bare klappetelefoner ;)

De har alltid vært store på skyvetelefoner.

Candybar utforming er det dog færre av (X820 for

å nevne én). Menyene på de nye Samsung telefonene

er forøvrig mye mye bedre enn de gamle. Om det

er lenge siden du/dere har testet en Samsung så er

det helt klart verdt å ta en titt på.

 

Selv stiller jeg meg tvilsom til at Samsung blir større

enn Nokia her hjemme i Norge. Men i verden generelt

er det fullt mulig, og spesielt siden de nå ser ut til å

satse på land hvor det bor en del mer mennesker

pr. kvadratkilometer enn i lille Norge ;)

 

ZneyPhinx

9617453[/snapback]

Skyve\klapp mente jeg såklart, men jeg vil ha candybar ;) Har ikke prøvd de som har kommet de siste månedene, men prøvde noen av modellene som kom i vinter og ble ikke imponert. Synes mest dårlig java-støtte er det største problemet, bl.a for di du må igjennom en teit meny med musikk for å kunne kjøre f.eks opera mini, mulig de har utbedret snavei-funksjonen nå og tatt bort den forbanna musikken i java-menyen? Samtidig har jeg slitt veldig med å bruke applikasjoner som opera mini og vyke, ustabilt, vanskelig å får til riktig oppsett, redusert funksjonalitet i programmene sammenlignet med andre tlfer etc. Med mindre dette har blitt særdeles mye bedre eller blir det fort så er samsung helt utelukket for meg og samtlige jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Blir nå spennende det her.. Lavpris-produktene fra Samsung har jeg lite annet enn dårlige erfaringer med, så for å få gigantiske salgstall må de forbedre mye tror jeg.

 

Dog mye mye positivt fra Samsung på den litt mer dyre fronten i det siste. De satser på fingertrykkbaserte skjermer og da grensesnitt, som tidligere har trukket Samsung ned. Å bruke S60 er også spennende.

 

Tror det blir en Samsung '08 på meg, med fint design, god pakke funksjoner og et grensesnitt som imponerer.

Lenke til kommentar

Hvis de blir størst en dag, så kommer det til å ha mye med India, Kina og andre asiatiske land å gjør, siden Samsung kommer derifra.

 

Syns designet på noen av de nye Samsung mobilene er ganske greit, problemet er fortsatt menyene, elendig utvalg av farger og store bokstaver (kanskje det treng for å vise frem alle de rare koreanske tegnene?) og dårlig Java støtte, samt lite utviklet mp3 funksjon.

 

For meg så er SE fortsatt tingen ettersom de tilfredstiller alle mine krav, spesielt batterilevetiden. Nokia har jeg likt før, men de har slitt litt med design i det siste syns jeg. Enten er de direkte "abstrakt STYGGE" eller så er de store og klompete.

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...