Gå til innhold

Sniktitt på Fallout 3 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper bare at den "radiante" A.I.-en er bedre enn enn den blei i Oblivion, og at de klarer å få tak i mer enn 3-4 voice actors. Håper også man slipper å høre 2-3 forskjellige voice actors i samme samtale med SAMME person ... Jeg har egentlig mistet all tro til Bethesda etter Oblivion, men jeg får vel bare holde motet oppe. De har hvertfall kuttet ut tanken om level scaling :p

Lenke til kommentar

Jeg kjenner det brer seg en litt uhyggelig følelse nedover ryggen når oblivion nevnes en håndfull ganger i omtalen, mens forgjengerne i falloutserien knapt nevnes med et ord. Det skrives at de brukte tid på å forklare hovedforskjellene mellom oblivion og fallout 3. What? De deler motor, det burde være alt. Spillet burde blitt sammenlignet med forgjengerne, ikke en tidligere tittel av en helt annen type.

 

Og mininukes... høydepunkt? .. mininukes? ...

 

Jeg forbeholder meg retten til å være ekstremt skeptisk, men jeg lar håpets flamme brenne, om enn blafrende og svakt. :p

Endret av slash
Lenke til kommentar

Jeg har forståelse for at de sammenligner det litt med Oblivion. Det er vel uunngåelig. Det fremgår jo dessuten i artikkelen at dette tydeligvis utvikles i ærefrykt for Falloutserien. Det er ingen grunn til å tro at Beth vil kjøre dette i grøfta, uansett hvor misfornøyd man er over Oblivion.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg er misfornøyd med oblivion, bevares, det gav jo 15-20 timer gameplay før det ble kjedelig, det er jo omtrent det en kan forvente av spill nåtildags. Og med mods som fiksa alle feila holdt det jo i 30 timer til, lett.

 

Jeg ER redd for at de skal lage et fallout 3 som ligner for mye på oblivion. En kompassnål som hele tiden viser deg hvor du skal for eksempel. Og jeg regner med at i seg selv blir FO3 et knallspill, men jeg frykter det kommer til å skjære litt med forgjengerne, i likhet med fallout tactics. Da tenker jeg på ting som snakkende deathclaws eller .. ahem.. mininukes.

 

Vi får håpe denne ærefrykten som nevnes er ektefølt, og at vi faktsik får en verdig oppfølger. Men som jeg sa tidligere, jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk.

Lenke til kommentar

Takk gud for at de droppet level scaling. Gjorde at jeg totalt mistet interessen for Oblivion etter relativt kort tid. I det hele tatt så synes jeg Oblivion er et av de mest overrata spillene jeg noen gang har spilt.

 

Hadde sett mye mer frem til dette om det var Black Isle som hadde laget det. Håper selvfølgelig Bethesda "proves me wrong" men er skeptisk ja...

Lenke til kommentar
men jeg frykter det kommer til å skjære litt med forgjengerne, i likhet med fallout tactics. Da tenker jeg på ting som snakkende deathclaws eller .. ahem.. mininukes.

9397689[/snapback]

 

Snakkende Death Claws dukket da opp i FO2, i en eller annen Vault...

 

Men jeg har desverre ingen tro på at dette blir et ordentelig Fall Out... Bethesda er enda tilgode å lage et spill der karakterene fremstår som faktiske karakterer, og ikke som animerte pappfigurer. Ingenting Bethesda har laget tidligere har hatt den bredden av interasksjonsmuligheter som Fall Out hadde, og jeg tror desverre ikke dette kommer til å endre seg denne gangen heller.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest endel andre artikler om Fallout 3 den siste tiden er jeg ikke i tvil om at det blir et underholdende spill, dog annerledes enn Fallout 1 &2. Greit nok for min del. Atmosfæren ser ut til å være fin.

 

Jeg bekymrer meg derimot for hvor lineært det virker som spillet er.

Lenke til kommentar
Siden jeg ikke har hatt annledning til å spille FO1 og 2, gleder jeg meg veldig til dette spillet. Ser for meg en slags miks av jericho og Oblivion

9398584[/snapback]

Har ikke spilt de to første jeg heller, og ser for meg ett bra spill =)

gleder meg :D

 

Jericho er så genial seri... gleder meg til sesong 2 :dribble:

Er ganske glad i den typen film/serier/spill ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...