Gå til innhold

Aldri mer Pocket Loox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg er så veldig bevandret inn i PDA-verden, men min Pocket LOOX 718 er jo en knall-PDA ... Stor høyoppløst skjerm og kraftig prosessor (henger aldri), samt godt batteri. God pekepenn har den og, i tillegg til en veldig hendig (om noe bred) størrelse. Jaja, takk og farvel, LOOX!

 

Edit: Egentli burde de holdt seg til PDAer, for PCer har de i hvert fall ikke greie på. De er noe møkk!

Endret av OML
Lenke til kommentar
Ikke at jeg er så veldig bevandret inn i PDA-verden, men min Pocket LOOX 718 er jo en knall-PDA ... Stor høyoppløst skjerm og kraftig prosessor (henger aldri), samt godt batteri. God pekepenn har den og, i tillegg til en veldig hendig (om noe bred) størrelse. Jaja, takk og farvel, LOOX!

 

Edit: Egentli burde de holdt seg til PDAer, for PCer har de i hvert fall ikke greie på. De er noe møkk!

9285147[/snapback]

 

Helt enig, jeg hadde Loox 720 (samme, bare med kamera som jeg ALDRI brukte....) jeg så hele sesong 1 med Lost på denne, helt ubehandlede DivX, ingen lagging av noe slag. Har hittil ikke vært borti noen andre smarttelefoner som klarer det samme (bortsett fra HTC X7500 da, unntaket som bekrefter regelen... ooog Palm Treo enhetene)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...