Gå til innhold

TV-serien Heroes blir spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og ikke gjør som City of Heroes og bare legge på masse latterlige partikkeleffekter og rare zummelyder.

9145927[/snapback]

 

Eh? CoH er vel et av de bedre superhelt spillene som er ute å går. Partikkeleffekter og rare zummelyder? erm.. ok.

Lenke til kommentar
...og ikke gjør som City of Heroes og bare legge på masse latterlige partikkeleffekter og rare zummelyder.

9145927[/snapback]

 

Eh? CoH er vel et av de bedre superhelt spillene som er ute å går. Partikkeleffekter og rare zummelyder? erm.. ok.

9145982[/snapback]

 

Get my point ? Ser du alle neoneffektene ? Partikkeleffekter. En enkel måte for utviklere å lage noe "spesiellt" for å slippe å lage ordentlige krefter.

Samme har Age of Conan gjort med magien i spillet der.

 

covholiday1206.jpg

Lenke til kommentar

Hmm, for å qoute posten reklamene: Skeptisk!

 

Dette KAN bli enormt bra, men tviler på at ubisoft klarer å fange magien fra serien(som etter min mening er den beste serien på mange år).

 

Men, jeg kommer garantert til å teste det hvertfall!

Lenke til kommentar
Huff. Nevn ETT spill fra tv-serie eller film som har scoret mere enn 50% i spillblader og magasiner.

9147108[/snapback]

Kan nevne flere: Golden Eye, Buffy the Vampire Slayer, The Chronicles of Riddick, Peter Jackson's King Kong + flere jeg sikkert har glemt.

 

Men det er langt mellom høydepunktene.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var uansett ikke at dere skulle gå gjennom alle spillbladene og nettsidene for å bevise hvor jeg tok feil, men at 80% av spill basert på filmer el. tv-serier er fullstendig søppel som bare rushes ut på markedet for å sope inn enda mere penger fra intetanende foreldre som kjøper dem i god tro til barna sine.

Lenke til kommentar
Produsent Tim Kring kommenterer at han og resten av Heroes-teamet synes det er veldig spennende at Ubisoft vil lage et spill basert på serien deres, og at de er overbevist over Ubisoft evne til å lage fantastiske spill av lisensprodukter.

 

Har Ubisoft laget mange fantastiske lisensspill? Eneste lisensspillet jeg har likt var vel Pirates of the Caribbean, første spillet. Da hadde spillet vært utviklet ganske så lenge, og var kjent under ett annet navn, nemlig Seadogs 2. :)

 

(Dette er forresten ett veldig bra RPG spill, og fikk 7.2 på IGN.com, liker du pirater, og trenger du noe å lade opp til mot Pirates of the Burning Sea, så kan jeg varmt anbefale dette. Slik jeg forstår det minner POTS mye om Seadogs 2, bortsett fra at det er mer avansert og det er MMO. Den eneste referansen i spillet til filmen er en questline om The Black Pearl som du skal ødelegge.)

 

Her er review, er ganske nydelig grafikk til å være så gammelt.

 

http://pc.ign.com/articles/427/427110p1.html

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
Poenget mitt var uansett ikke at dere skulle gå gjennom alle spillbladene og nettsidene for å bevise hvor jeg tok feil, men at 80% av spill basert på filmer el. tv-serier er fullstendig søppel som bare rushes ut på markedet for å sope inn enda mere penger fra intetanende foreldre som kjøper dem i god tro til barna sine.

9147611[/snapback]

 

Siden 80% av spillene som havner på markedet bare er søppel, så skulle det jo bare mangle at ikke 80% av spill som er basert på filmer e.l også er søppel. Forskjellen er vel at sistnevnte faktisk kan risikere å få høye salgstall (Eksempel på dette er bla Harry Potter og LOTR: FOTR). Når mange kjøper møkka spill så får de naturlig nok mye mer oppmerksomhet enn alle de andre møkka spillene som står og råtner i spillhyllene.

 

Mao, det at spill basert på film er så mye dårligere enn andre spill er bare en myte.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg Ubisoft rett, lager de bare nok et crappy beat em up-spill med alle karakterene fra serien, der du trykker pil opp+x+s+a for å gjøre "roundhouse scissor kick" e.l. der man bare går fra venstre mot høyre og slår på hauger med fiender med 3-slags-komboer, ala Fantastic Four.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...