Gå til innhold

- Slik blir iPhone 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er denne "iPhone 2" modellen den som kommer til Europa? Det har jo lenge vært snakk om at det skal komme en oppgradert versjon av iPhone til Europa med 3G, MMS og diverse annet. Kan det være muligens dette han snakker om?

 

Har mer tro på å kjøpe iPhone 2 eller "1"... Apple er nye på markedet, og nå har de (forhåptenligvis) lyttet til de negative punktene og vil fikse dette i sin nye modell.

Endret av above_trutth
Lenke til kommentar
Abramsky forteller at økt oppløsning på skjermen gir mulighet for å spille av innhold i HD-oppløsning.

 

- Med tanke på at den laveste oppløsningen til Apple TV er 480 x 720 piksler, kan den neste iPhone-utgaven komme til å ha støtte for personlig innhold sammen med Apple TV, sier analytikeren.

 

Haha, lykke til med å spille av 720p på en sånn sak uten å ha batteritid på under en halvtime. :)

Lenke til kommentar
Abramsky forteller at økt oppløsning på skjermen gir mulighet for å spille av innhold i HD-oppløsning.

 

- Med tanke på at den laveste oppløsningen til Apple TV er 480 x 720 piksler, kan den neste iPhone-utgaven komme til å ha støtte for personlig innhold sammen med Apple TV, sier analytikeren.

 

Haha, lykke til med å spille av 720p på en sånn sak uten å ha batteritid på under en halvtime. :)

9083245[/snapback]

 

 

Jeg tror ikke de analytikerne er helt gode i hodet. Hva i allverden er poenget med HD materiale på en 3.5" skjerm..

Lenke til kommentar
Hvordan blir 480x720 en fordobling i forhold til 480x320?  :dontgetit:

På samme måte som 1x4 er dobbelt så mye som 1x2 :).

9085043[/snapback]

 

Det er faktisk mer enn dobbelt så høy oppløsning.

 

480 x 320 = 153600 piksler

 

480 x 720 = 345600 piksler

 

;)

 

Denne artikkelen er uannsett lavmål. Dette er bare en uttalelse fra en analytiker. Han har neppe noe særlig kunnskap om hva som forgår bak lukkede dører i Apple.

 

Dersom Apple skal utvikle en slik telefon er det lite sannsynlig at den vil være klar til 2008 om den ikke har vært under utvikling i lang tid allerede. Det ser ut til at en del tror det bare er å hive sammen kembo skjermer, Super 3G, GPS og moren min vet hva og snyte ut supertelefoner på et års tid. Apple har mange år å ta igjen i forhold til andre produsenter av mobiltelefoner.

 

Analytiker er bare et moderne ord for spåkone. Pfft... :nei:

Lenke til kommentar

Nå liker jeg ikke iphone, selv om jeg kjøpte en selv (og solgte den før jeg fikk den i hånden), men komme dragene med den telefonen der designet under fleinsopprus er vel ikke noe man gjør ved sine fulle fem? :p

 

Opensource er vel og bra, men man burde ha brukt en krone eller to på design av telefonen også.

Lenke til kommentar
Nå liker jeg ikke iphone, selv om jeg kjøpte en selv (og solgte den før jeg fikk den i hånden), men komme dragene med den telefonen der designet under fleinsopprus er vel ikke noe man gjør ved sine fulle fem? :p

 

Opensource er vel og bra, men man burde ha brukt en krone eller to på design av telefonen også.

9090114[/snapback]

 

For å være første som produseres ser den slett ikke ille ut, bare tenk hvordan Ericsson sine første så ut, eller Nokias første. :p Vi vil garantert få se flere modeller fra dem senere, der hardwaren og selve utformingen blir tillagt mer vekt, denne skal jo i utgangspunktet bare være en basismodell for utvikling og testing av opensourcerammeverket som skal brukes. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...