Gå til innhold

Antikrist-mobilen blir heftigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I pakken Neo Advanced, står det at man får med to minnekort. Hva skal man egentlig med to minnekort, og vet dere hvor store de er?

 

Jeg synes usb-porten er plassert en ganske rar plass, nemlig på siden. Sikkert en grunn til det. Dessuten var det også litt skuffende at den hadde usb 1.1. :thumbdown:

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Artikkelen sa:

>Prisen på utgaven som kommer i salg i oktober er foreløpig ikke kjent.

 

Joda, den er kjent :-) Ifølge (1) så vil den oppgraderte versjonen (GTA02) som planlegges tilbys rundt oktobertider koste $450 for Neo Base og $600 for Neo Advanced.

 

Selv er jeg litt i villrede om jeg skal gå for en Neo Base nå idageller vente til neste fase (GTA02). Jeg tror kanskje jeg nøyer meg med å kjøre OpenMoko i QEMU inntil videre.

 

Senere vil det bli interessant å se hva slags hardware de kan tilby i neste omgang:

We have three more mobile devices planned for next year (not including

GTA02). During the next few months we will be adding serious resources

to both FIC and OpenMoko to support these projects. I will update you

all after we stabilize GTA02. Right now we must collectively focus

everything on turning the Neo into mass marketable device that proves,

once and for all, the power of an open phone.

Endret av kommers
Lenke til kommentar

Henger litt på #openmoko på freenode for tiden. De 500 første i USA sitter å venter på telefonen nå. det er GTA01 enda og de sier det går så vidt ann å ringe med den foreløpig. Programvaren må vel utvikles en god del før jeg kommer til å bestille. SOm sagt jeg venter uansett til oktober med å bestille meg en.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...