Gå til innhold

Alienware selger løse kabinetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke alienware kabinettene igrunn masse plast og dritt?

 

uansett stiv pris.. blir fort 500kr ++ i frakt

så kommer kristin halvorsen og krever moms 25% på kjøpesum og frakt..snakker man 500-750kr til

 

 

så lykke til dere som vil ha dyr plast fra usa ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg fatter ikke at folk har ønske om å kjøpe disse kabinettene til Alienware. De ser ut som billig plast og de fleste jeg har sett ser grusomt tacky ut. Tror heller jeg ville kjøpt Lian Li eller noe annet stilrent om jeg skulle brukt så mye på et kabinett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Har alltid ventet på at noe slikt som dette ville skje. Desverre synes jeg det var en smule dyrt for et kabinett som er mer eller mindre kun laget av plastikk.

Lenke til kommentar

Har de brent inne med for mange kabinetter fordi salget har gått dårlig i det siste nå, eller? Kan ikke skjønne annet i og med at det bare er dette kabinettet som blir solgt og at det kun blir det i en begrenset periode. Uansett vil jeg ikke betale flerfoldige tusen kroner for billig plast som ser blodharry ut.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at folk har ønske om å kjøpe disse kabinettene til Alienware. De ser ut som billig plast og de fleste jeg har sett ser grusomt tacky ut. Tror heller jeg ville kjøpt Lian Li eller noe annet stilrent om jeg skulle brukt så mye på et kabinett.

8919786[/snapback]

Smaken er som baken osv. Personlig er jeg lei av Lian Li standard kabinetter. Spiller vel ikke så stor rolle om du liker akkurat dette kabinettet. Du er vel uansett glad for at varesortimentet for kabinetter utvides?

Lenke til kommentar

Endelig skal importere meg ett, men fant flere på alienwareoutlet på ebay, der kan man få dem til 299$ hvis man godtar at de ikke er svarte inni.. og man kan velge mellom blått, sølv og svart kabinett.. eneste ulempe er at de kun sender til usa, så om man kjenner noen der gjør det alt litt lettere.. skal importere meg ett blått i august :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...