Gå til innhold

America's Army ikke til Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo faktisk meget gode nyheter! Nå kan alle de hersens skrikerungene av noen amerikanere hygge seg med pubertale utbrudd i dette hjernevaskspillet, mens vi europeere kan slippe unna med litt færre av dem i Halo3 og Gears of War. :)

 

 

Nå er jo så og si alle Ubisoft-spill sonefrie, så det kan nok være muligheter for "patrioter" å få spilt spillet her på vår kant av kloden også...

Lenke til kommentar

Jippi! kjempegode nyheter! Håper flere spill melder avbud.

hadde det ikke vært deilig om ingen spill ble lansert i europa overhode?! ... eh.. ja..

 

Kjipern, for de som liker denne sjangern er jo dette kjipt.

Spillet er også meget realistiskt og det finnes faktisk de som liker det også (istedefor feks WoW).

 

Kaller ikke akkurat de amerikanske troppene i Irak for hjernedøde, men men.. noen mener vel det også.

 

hadde det vært opp til meg hadde jeg bare sendt av gårde en h-bombe og utsletta hele midtøsten. Da hadde vi sluppet disse 4årene med drap på våre medsoldater (vesten).

Lenke til kommentar

Ikke til Europa? Jaja, "taktisk" konsollspill fra Red Storm (en tidligere brilliant spillutvikler som har tapt seg HELT, og kravler nå i søla uten å se hvor de er på vei). Ikke mye å se frem til likevel.

 

Artig hvordan stadig flere "taktiske" skytespill dumper PC for å heller komme på konsoll. Sier litt om hvor denne sjangeren er på vei. Det er fysisk umulig å ha spill som gode gamle Rainbow Six på en konsoll. De forenkler alt for den gjennomsnittlige, "hjernedøde" gamer. Det var en gang jeg fryktet at spillindustrien skulle bli like mainstream og kommersiell som Hollywood. Den dagen er lang tid tilbake. Spillindustrien har for lengst gått forbi Hollywood når det gjelder ikke-kvalitet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...