Gå til innhold

Her er Sony Ericssons spillmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noe sier meg at skjermen kan snus 180 slik at styrekrysset ligger sammen med talltastene (jepp, dem er alle der, om en spredd en smule underlig utover).

 

det jeg undres mest over er hvorfor den høyttaleren, eller hva det nå er, er avmerket på den måten. må en "åpne" telefonen for å kunne snakke eller noe?

 

morsom løsning i teorien, men jeg vil nok se den i praksis før jeg avsier en endelig dom...

Lenke til kommentar

Det er tøft av SE å satse på en slik telefon, ettersom N-GAGE ble en flopp i mine øyne.. Men kanskje denne gjør en litt bedre jobb? Tviler litt på dette, men sikkert mange i 13 - 15 års alderen som synes denne er stirlig.

 

Men om det vil komme en del skader og ufornøyde kunder innom butikken, tviler jeg ikke på.. Ettersom skjermen kan roteres, ber dette om trøbbel.. Gruer meg til denne telefonen =/ ihvertfall om den nye regelen om 5 års reklamasjons rett blir satt i livet =/

Lenke til kommentar

Noe sier meg at de glemmer det er en TELEFON og ikke en spillkonsoll?

Du vet, sånn, ringe og sende SMS-ting.."hææ? er du gal? vi har jo 10000GB minne for å lagre MP3 og verdens beste lydutgang for å høre på musikk!"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg må jo si at den ikke var så veldig tynn at det må være en fornøyelse å ha den i lommen.

Ellers tror jeg ikke telefonen kommer til å bli sånn hvis den blir lansert.

Jeg håper ihvertfall ikke for Sony-ericsson at de tenker å lansere den slik.

Uansett, så er det bare patent-tegninger. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...