Gå til innhold

LG 32" LCD-TV 32LC2R til 4999,- denne uken.


Anbefalte innlegg

Driver for tiden å ser etter en rimelig og god LCD TV.

 

Tenkte på en tv til rundt 5000,-, valget falt lenge på Tatung 32" til 4999,- fra MPX,

men så i dag at komplett har ukestilbud på LG 32" LCD-TV 32LC2R.

Denne TV`en er satt ned fra 7999,- til 4999,-.

 

Spørsmålet er hvordan denne TV`en er i forhold til andre 32" i prisklassen 5000+-?

Endret av laaw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en fin lcd. Har selv hatt en del erfaring med denne:

 

+ fint bilde

+ fine farger

+ nice å spille på

+kjempe pris !

 

Men jeg har lagt merke til at når natten begynner å komme og det blir mørkere så kommer svakheten fram, og det er svartnivået. Dette kan justeres til en viss grad.

 

For å få en bedre tv en dette, så mener jeg at du må ut med i all fall noen tusen lapper til, (uten å ha tatt tatung med i vurderingen pga lite erfaring)

Lenke til kommentar

Det blir en ganske så liten rapport.

 

Nei, har ikke lagt merke til mye etterslep. Prøvde ut hd signaler, da var hakket det litt f.eks når kameraet skulle snu fort eller noe slikt, men dette skyldes nok at bærbare pcn sliter med å spille av hd, (2 år gammel) Fargene er fine på tvn, men du må ta deg en tur på nærmeste elektrobutikk, så får du også dømme selv.

Lyden på denne tvn er også bra.

D kan sies at dette er et kjempe bra tilbud.

Lenke til kommentar
edit: Glem det, trodde det var en annen tv.

 

32LC2R er jo ikke akkurat nyeste modell, har jo kommet både LC3R (som er på vei ut nå), og LC41 som er den nyeste rimelige serien fra LG.

8686875[/snapback]

Dette er en ting jeg har merket meg med LG-apparater; mye gamle modeller å se på markedet - og lite nytt!

Lenke til kommentar

Lite nytt?

 

(Beklager at jeg linker til en side som jeg selv har tilknytning til, men håper jeg er tilgitt da det viser lgs nyheter på en bedre måte enn LG's egen norske side som er rimelig håpløs).

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...nav=&tvtypenav=

 

Alle tv'ene på den linken som ikke slutter på LC2R, LC3R eller PC1R (4 stk tv'er) er modeller som er lansert fra mars og utover og noen er så nye at de akkurat nå har kommet inn.

 

Ganske mange nye modeller :).

Lenke til kommentar

Er vel umulig å få "konkrete svar", men:

1. LG er et godt merke, men bare nyere modeller støtter 1:1

2. Dette ser ut til å være en gammel modell

3. Tatung har gjort det svært bra i reviews

4. Tatung støttet 1:1

 

I sum: Ville holdt en knapp på Tatungen (som også er billigere) - og dersom jeg skulle bruke TV-en til PC/HTPC etc., da hadde jeg ikke vært i tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...