Gå til innhold

Ny førstestemme fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 gb er da ikke så mye lenger. hvis jeg hadde kjøpt denne tlf ville jeg uansett ha kjøpt et større kort, og da hadde jeg kastet penger ut av vinduet. det er vel det samme om man betaler for 2 gb til nokia eller om man kjøper det selv? er det billigere når nokia har lagt det til? men prisen var utrolig bra..

hadde vært nesten perfekt for meg om den hadde autofokus også.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

boms: ja, ikke noe problem det.

 

Dette virker som en veldig bra telefon som gir masse for pengene. Her har man stort medfølgende minnekort, gode musikkmuligheter, 3,5mm jack som en av de få på markedet, Series 60 så man kan bruke en rekke applikasjoner, f.eks. GPS, og mye mer.

 

Den virker og veldig praktisk, med stor og fin skjerm, vridbart tastatur med medieknapper og nevnte 3,5mm jack. Prisen viser at Nokia gir mye for pengene, noe jeg synes de har blitt veldig mye bedre på det siste året.

 

900 mAh batteri er ikke allverden, men det kunne absolutt vært verre.

 

Artikkel: Bør dere ikke nevne skjermoppløsning? Dette var jo et av ankepunktene for forgjengeren 3250.

 

edit: Dere nevnte visst at det var ukjent oppløsning, men GSMarena sier QVGA.

 

edit2: Fra GSMarena.com:

- ARM 11, 369 MHz CPU

Ser ut til at denne faktisk bruker nye CPU'en som er i N95 og andre high-ends. Overhodet ikke det jeg hadde forventet i denne her, som allerede gir mye for pengene, og ikke typisk Nokia, men bra for oss! :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Den var meget pen! tror den vil selge bra om den holder hva den lover. :p

 

Er det BH-501-headsetet som er på bildet? (Kan vi forresten vente oss en test av dette snart? ;) )

Lenke til kommentar

Så ganske fin ut, og den kostet ikke så mye til å ha de spesifikasjoenene, pluss et 2 gb kort. Litt synd at det er joystick, for de kan ofte være litt trege i å reagere etter ca 2-3 år.

 

Synes også det er bra at Nokia har laget en 3.5 mm lydutgang, istedenfor 2.5mm, som er var på de eldre Express-Music telefonene. Så får vi håpe at det er bra kvalitet på telefonen... :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Den telefonen var rå! Har ventet på den her for og få byttet ut min slitne 6280. Har likt det designopplegget der helt siden 3230 ble til 3250. Tenker jeg skaffer meg den! :love:

 

Edit; sånn er skjermen.

 

Nokia Europa

 

Large, bright 2.2" QVGA (320 x 240 pixels) color display with an active area of 33.48 x 44.64 mm and supporting up to 16 million colors

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Fra Nokia.no:

 

 

2 GB minnekort ikke inkludert i salgspakken

Synest 1 GB blir litt lite, og da hadde det vert bedre og selge uten minnekort til en lavere pris.

 

Plugg inn dine egne hodetelefoner i 3,5 mm-kontakten i headsetkabelen

Kan høres ut som om at det ikke er standard 3,5 mm kontakt på telefonen, men på en kabel som føleg med. (Lignende det finner på de fleste Walkmat-telefonene til SE.)

Endret av Dubster
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...