Gå til innhold

Svart Xbox 360 med HDMI bekreftes (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fremdeles ikke mulig og legge inn fra PC til X360 sion harddisk.

Du kan streame fra PC til X360 med WMP 11 eller Media Sharing-software.

 

Du kan også laste ned eller leie filmer og serier fra Xbox Live Marketplace.

 

 

 

 

Og husk at Elite boksen er "Limited Edition"!

Men det kommer en oppgradert Premium i Juni med HDMI og stillere DVD Drev.

Lenke til kommentar
den blir værende sammen med core, mens pro eller premium går ut...

8255604[/snapback]

Feil, les siste avsnitt i artikkelen :-)

 

Men det kommer en oppgradert Premium i Juni med HDMI og stillere DVD Drev.

8255590[/snapback]

Dette er ikke bekreftet av Microsoft, bare så det er nevnt.

 

Beklager dobbelpost, men her http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/28/496306.html står det at en ladekabel følger med i pakken.

8255673[/snapback]

Det stemmer ikke. Den vil selges separat for $12 - altså ca. 120 kroner (med norske avgifter).

Lenke til kommentar
Viftene? Synes du Xboxen din bråker når den står i Dashbordet er det noe gæærnt med boksen din.

 

Som sagt 2345889 ganger før så er det ikke viftene som bråker, men DVD Drevet!

8255602[/snapback]

Hehe har også hørt det 2345889 ganger før. Den bråker ikke når den står i dashbordet men f.eks ved spill, dvd, hd dvd gjør den det. Og det er ikke bare fra dvd-rommen bråket kommer. Etterhvert som den blir varm høres det ut som viftene guffer på skikkelig. Bråket fra dvd drevet er uforandret. For min del er viftestøyen mer ubehagelig. Det kan jo også være forskjellige vifter i xboxene. Uansett er det flere enn meg som har påpekt dette. Å si at viftene ikke støyer er direkte feil. Hvorfor skulle folk gidde å bytte dem ut med andre som bråker mindre og flytter mer luft hvis det ikke var tilfelle?

Lenke til kommentar

altså 1800 kr for en 120gb harddisk. Snakker om ripoff her altså.

 

Prisen, nesten 5000 kr uten trådløst nettverkskort etc, hmm jojo. Og så kommer HD-DVD i tillegg. Havner jo langt over PS3'en i pris her nå:p

 

Samtidig har du ikke mulighet til å legge ting inn på hardisken, slik som mp3'er osv. Det syntes jeg er en stor tabbe.

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...