Gå til innhold

Godstol for spillere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dette var et artig tiltak. Folk som syns den ikke ser ut bør huske at det er en elevbedrift som har kommet fram med dette. Oftest har de ikke altfor mye penger å rutte med, eller ingenting i det hele tatt. Stolen kan godt tilhøre en av de ansatte, og det kan forsåvidt det meste av utstyret være. Hvis selve konseptet er interessant for markedet vil de nok kunne gjøre produktet bedre.

Lenke til kommentar

Grunnen til at de har brukt den stolen er sikkert fordi den e gammel og ikke har noe verdi. De har vel ikke budsjett til å designe en nydelig pro stol i en prototype som er bare en ide og absolutt ingen sluttprodukt.

 

Nå til selve ideen: Syns at skjermen er altfor nærme... man blir blind av å sitte der for lenge. Hva f... skal du med 22'' bare 5cm fra ansiktet...

Lenke til kommentar

Hehe, artig ide, men jeg er redd markedet er heller lite. I tillegg retter man seg jo mot en gruppe hvor mange bruker det de har av penger på annen hardware. Skulle imildertid gjerne prøvd denne saken for jeg tror det kan fungere bra. Selv liker jeg å sitte godt tilbakelent i stolen når jeg spiller og da er det jo en god tanke at skjermen "følger med". At det er mørkt ser ikke jeg som sentralt da omgivelsene har en tendens til å viskes etter noen minutter uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...