Gå til innhold

Hvor er det farligst å surfe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettsider fra Skandinavia anses å være blant de tryggeste å besøke

 

Så vidt jeg kan se er det trygt å surfe i hele Norden.

8159104[/snapback]

 

Bortsett frå på Svalbard, som McAfee meiner er russisk område

8159249[/snapback]

 

La merke til det jeg og :dribble: Så de har ikke så gode geografi kunnskaper :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå skulle HW lagd en lite guide på hvordan man setter opp  nettleseren så man ikke kom inn på disse sidene :p

Feks forby alle sider som ender på .ru

8159532[/snapback]

jeg surfer faktisk daglig på en side som ender på .ru, men den har ikke gitt meg noen problemer enda.

 

kanskje ikke så rart det er tvunderground.org.ru det er snakk om :p

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig glad for den sikkerhet via lovverk og moral/etikk (?) vi har på mange områder omkring nordiske nettsider.

Har ikke problem med hverken spionjvare eller spamming fra nordiske sider. Et par .no steder har prøvd seg med reklame uten mitt samtykke, men det har stoppet med å be om å bli slettet fra spamliste.

 

Kontrasten var stor når jeg en gang trodde på et .com sted som hadde drivere drivere til PC. Nettstedet garanterte at de ikke ga ut mailadresser osv. Resultatet var at jeg fikk 20 spammail om dagen i lang tid, selv etter hyppige blokkeringer av spammail så tyter dem inn. Alt fordi jeg trodde på lovnadene på en nettside utenfor skandinavia......

 

Driverguide.com lover ennå dette ved registrering: No Spam! We won't share your email address with any 3rd party for marketing purposes but may occasionally send notices about your account or our related services.

- Dette er 100% vås og løgn....

Nå er ikke spam "farlig", men utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...