Gå til innhold

Michael Jackson - Hva har faktisk skjedd?


psyches

Anbefalte innlegg

Kongen av Pop

 

Som mange lurer på,

Hvordan endte Michael Jackson opp fra sånn11012.jpg

 

til sånn

 

150x223.jpg ??

 

Svaret er enkelt: Vitiligo + Et par plastiske opperasjoner!

 

Michael Jackson fremholder at den hvite huden hans skyldes en sykdom kalt vitiligo. Det er en sykdom som har rammet omlag 1-2% av verdens befolkning og som gjør huden lysere, enten flekkvist eller helt. Til pressen uttalte Jackson at han brukte mye makeup for å skjule disse pigmentproblemene, men at han aldri har bleket huden kjemisk.

 

Aldring?

 

I 1999 innrømmet imidlertid Michael Jackson at han hadde lagt seg under kniven og fått plastisk operasjon, men at den var svært begrenset.

Michael sto fast på at han hadde tatt 2 plastiske operasjoner for å fikse på kinnbenene og nesen sin noe hans far Joe Jackson hadde klaget fælt på i tenårene.

 

Så da kommer vi fram til, hvis dette skjer utenpå - hva skjer sådann inni?

 

Jeg mener, han kan ikke være helt frisk i huet?

 

Og tror dere Michael juger om at han ikke har kjemisk forvandlet huden sin?

 

Intervju der Michael benekter alt

 

 

 

Sett igang - diskuter!

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg hørte en del på han da jeg var liten, Bad skiva var knallbra på den tida. Nå om dagen er fyren en stor vits...

 

En ting er at huden hans blir hvitere, helt greit det, men å operere trynet sitt til å bli seende ut som noe ut av en dårlig skrekkfilm, nei, det blir for dumt. Hjelper jo heller ikke at han er mer femi enn de fleste jenter jeg kjenner heller.

 

Så at han ikke er helt frisk i toppen, det tror jeg det er liten tvil om. Mentalt sett virker han halvt sinnsyk og halvt lite barn egentlig...

Lenke til kommentar
Vel, en ting er sikkert ... Michael Jackson har ødlagt seg selv. Han gikk fra normalt utseende afroamerikaner(?) til en stygg hvit fyr ...

7992910[/snapback]

 

 

Men hvorfor?

 

Er han helt forskrudd?

 

Kan ikke skjønne hvorfor han kan gjøre noe sånt, tror ikke noen i hele denne forfjamsa verden vil se slik ut :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

han, hadde vitiligo. og hadde lopus(som du kan se på kinnene hans)

og oprasjon på nesen.

grunnen til oprasjonen var at hans far og resten av familien hadde mindre neser enn michael, faren hans sa at han hadde for stor nese. <<du kan ikke være min sønn, nesen din er for stor.>>

Lenke til kommentar
Vel, en ting er sikkert ... Michael Jackson har ødlagt seg selv. Han gikk fra normalt utseende afroamerikaner(?) til en stygg hvit fyr ...

 

Jeg vil gjerne påminne deg om at vitiligo er genetisk og ingenting en velger. Jeg ''lider'' av det selv, men siden jeg er relativt blek allerede så betyr det ikke stort, M.J derimot var afroamerikaner hvilket gjør sykdommen mer synlig, dermed mer emosjonelt. Han tydde tydeligvis da til full depigmentasjon siden vitiligo ikke rammer hver eneste kvadratcentimeter av kroppen.

 

At han gikk under kniven kan jeg ikke beskytte. Han hadde et utrolig talent før med ''Off the Wall'' og ''Thriller'', men i de siste årene er han blitt pysete, uninteressant, oppmerksomhetshorete og kvaliteten på musikken hans har gått ned kraftig. Det er synd han er blitt til det han er nå.

Lenke til kommentar

JLa: Han tok vel ikke så mange operasjoner og det var slik han sikta for, men de operasjoenne han tok for å få den looken fikk konsekvenser. Tror de fleste op'ne han har hatt etterpå er for å prøve å redde og hindre at ting blir for jævlig. (Rett meg hvis jeg tar feil.)

 

Han hadde nok ikke intensjon om å ødelegge seg selv. Når det gjelder hvorfor han skiftet til en slik feminin hvit stil så spekulerer mange i at det har med at han hatet faren sin og ikke ønsket å ligne ham en gang. I tillegg så var det vel litt på mote med androgyn-stil på 80-tallet, det kan ha påvirket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...