Gå til innhold

NetCom lanserer gratis familie-SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wohoo! Og vips så blir mobilregningen min halvert igjen! Yeay sier jeg bare. for et godt tiltak! Netcom er sikra meg som kunde så lenge det er så bra ja.

 

Telenor har jo fortsatt ikke skjønt poenget. Der må man jo fortsatt betale oppstartsavgift innad i gruppa. Da er det jo ikke gratis å ringe. Dustete Telenor sier jeg bare. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det er gratis å ringe innad i familien, JO. Eneste savnet er gratis SMS innad i familien og, men ettersom jeg stort sett ringer gir jeg egentlig blanke i akkurat det...

7847048[/snapback]

Har du egentlig lest saken denne tråden handler om? Nå er det jo gratis å sende SMS innad i familien, så du trenger ikke savne det :D

 

Edit: Ser nå at du sikkert mener Telenor sin løsning, glem det!

Endret av Rubberpiggy
Lenke til kommentar
Det er gratis å ringe innad i familien, JO. Eneste savnet er gratis SMS innad i familien og, men ettersom jeg stort sett ringer gir jeg egentlig blanke i akkurat det...

7847048[/snapback]

 

Altså ingen oppstartsavgift? Dersom man må betale oppstartsavgift kan man overhodet ikke kalle det gratis. Jeg vil dog tro at det ikke er slik avgift, siden Telenor reklamerer f. eks. på TV at "Tina", familiens datter, kan ringe hjem med tomt kort når bussen har kjørt ...

Lenke til kommentar

Genialt tilbud, ihvertfall for oss som har familie.

 

De som har venner og er under 25 år appellerer dessverre ikke dette tilbudet til.

 

Får bare håpe at de vil myke opp reglene sine slik at det blir mulig for 18 åringer å få dette også. Kanskje solidaransvar ville vært en ide? Eller at hver hefter bare for sin egen regning?

 

Mulighetene er mange, det samme er spørsmålene. Uansett er det nok bare tiden som vil hvise hva ma nvil med dette tilbudet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...