Gå til innhold

Verdens første test av N95 er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg syns ikke bildene ble så bra ass, spesielt den med hunden. ellers spennende mobil.

7795594[/snapback]

Han skrev jo at dette var en tidlig verson av telefonen. Kameraet på den vi kommer til å finne i butikken blir nok mye bedre.

7803228[/snapback]

 

Synes jeg er en veldig optimistisk kommentar og helt uten grunnlag. Om mobilen skal være i handel rundt mars/april så må de ha produksjon i en mnd ca for å ha nok. Det betyr at de knapt har en mnd igjen på å fullføre den på. Tweaking kan gjøres med software, men hardware har nok vært spikra siden høsten 2006. Og mye av kvalitets problemet med alle mobilkameraer ligger i hardwaren (optikk) og ikke software tweaks.

 

Mobil kamera er bra til det de kan og jeg setter mer og mer pris på det jeg har...men å forvente seg mirakler er jo litt dumt.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
jeg syns ikke bildene ble så bra ass, spesielt den med hunden. ellers spennende mobil.

7795594[/snapback]

Han skrev jo at dette var en tidlig verson av telefonen. Kameraet på den vi kommer til å finne i butikken blir nok mye bedre.

7803228[/snapback]

 

Det er første inntrykket som er viktig. holder ikke med ord ved å si, finish-utgaven vil få bedre bilde. Det er ingen som vet hvor "bedre" den blir.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har klart å få tak i noen priser eller noe?

7810950[/snapback]

 

Jeg har ikke greid å få fiska noen pris fordi vi ikke har fått noe varenummer på denne enda. Men vi har fått beskjed fra våres leverandør at telefonen vil bli tilgjengelig i løpet av April. Noe som motstrider Nokia sin Q1 ting :p

 

Men det er iallefall beskjeden vi har fått fra våres leverandør (leverandør for telekiosken).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Som sagt litt dårlig oppløsning på skjermen, til å være så stor. Ellers mange bra spesifikasjoner.

Er det ikke en litt liten bildebrikke til å ha 5 megapiksler? Det kan sikkert bli litt støy.. Synes 2 timer 40 minutter tale var litt i minste laget for denne telefonen. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
Som sagt litt dårlig oppløsning på skjermen, til å være så stor. Ellers mange bra spesifikasjoner.

Er det ikke en litt liten bildebrikke til å ha 5 megapiksler? Det kan sikkert bli litt støy.. Synes 2 timer 40 minutter tale var litt  i minste laget for denne telefonen.  :)

7942542[/snapback]

 

Gleder meg uansett til å teste ut telefonen i praksis. Om den møter mine forventninger i operativsystem (med tanke på hvor treg N91 var :p) så tror jeg kanskje denne telefonen kan bli en hit for mange.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...