Gå til innhold

Robert Meyer Kunsthøgskole legges ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Robert Meyer Kunsthøgskole legger ned driften på grunn av for få studenter og dårlig økonomi.

 

Les mer

7641130[/snapback]

 

Det er virkelig trist at Robert Meyers Kunsthøgskole legges ned... et tap for samfunnet generelt vil jeg si, og et stort tap for elever som har staket ut denne kursen...

At det ikke skulle finnes løsninger for en videreføring er for meg nesten uforståelig. Det er jo en resurs det vi her er vitne til som forsvinner......

 

Allan

Endret av allanalda
Lenke til kommentar

Hvor blir det av alle studentene tro.

NITH kutter 2 skoler og ingeniørlinjen, BI kutter 7 skoler var det vel, omtalte skole kutter.

 

Voldsomt til kutt nå om dagen.

 

(Men samtidig var det ikke mange elever ved omtalte skole, ei heller ser skolen ut til å være en høyskole med godkjente bachelorgrader, siden systemet da blir litt anderledes)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Hvor blir det av alle studentene tro.

NITH kutter 2 skoler og ingeniørlinjen, BI kutter 7 skoler var det vel, omtalte skole kutter.

 

Voldsomt til kutt nå om dagen.

 

(Men samtidig var det ikke mange elever ved omtalte skole, ei heller ser skolen ut til å være en høyskole med godkjente bachelorgrader, siden systemet da blir litt anderledes)

7652951[/snapback]

 

Etter det jeg vet har Robert Meyer bygget opp fotoavdelingen ved Kunsthøgskolen i Bergen. Et mektigt arbeid.

http://www.khib.no/khib/organisasjon/avd_f...rea_photography

Kanskje er dette en årsak til at hans skole har fått færre elever.

Endret av allanalda
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...