Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg tippe, så vet 1/5 svaret på undersøkelsene fra før, 3/5 googler det, og 1/5 gjetter vilt. Og siden det har vært lette spørsmål hittil vil jeg nesten tippe at 3/5 - 4/5 av de som svarer svarer rett.

som sakt, ren tipping fra min side, men alle som kan google har sikkert svart riktig hittil.

 

hadde egentlig vært morsomt å vinne en gang i blandt, og akkuratt dette hadde jeg virkelig hatt bruk for nå også. :)

Lenke til kommentar
Skal jeg tippe, så vet 1/5 svaret på undersøkelsene fra før, 3/5 googler det, og 1/5 gjetter vilt. Og siden det har vært lette spørsmål hittil vil jeg nesten tippe at 3/5 - 4/5 av de som svarer svarer rett.

som sakt, ren tipping fra min side, men alle som kan google har sikkert svart riktig hittil.

 

hadde egentlig vært morsomt å vinne en gang i blandt, og akkuratt dette hadde jeg virkelig hatt bruk for nå også. :)

7435408[/snapback]

 

Njaa, eg vil tru at det ikkje er så mange som gjettar vilt kanskje fleire som googlar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene? (:

 

Og hvorfor er det ikke link til amobil, akam og gamer sin konkuranse fra hw.no?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene?

Ja, det kommer inn et sted mellom 4000 og 5000 svar til hver konkurranse.

7437300[/snapback]

Såpass ja. Takk for informasjonen! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...