Gå til innhold

Lader mobilen 200 ganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig, banebrytende teknologi! Men dette medfører merkostnad for å ha en mobil. Må kjøpe metanol kassetter når den går tom. Får håpe at det ikke koster skjorta, ellers blir det veldig upraktisk. Men for all del, får håpe at flere produsenter tar i bruk denne teknologien. Vil gjerne at min N80 skal leve litt lenger.

 

Men teoretisk sett så kan batteriet alene byttes ut, slik at batterier som går på metanol brukes, da det er innholdet i batteriet som er nytt? Men dette kommer jo an på produsentene. Men velkommen skal teknologien være!

Lenke til kommentar

Vil ikke også dette si at hvis en lager et metanolbasert batteri på størrelsen med den boksen så vil batterier ha 200x batteritid?

 

Jeg hadde gjerne gått opp 200g vekt eller noe slikt for 100-200X bedre levetid :) (Noen som vet vekta på boksen?)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Vil ikke også dette si at hvis en lager et metanolbasert batteri på størrelsen med den boksen så vil batterier ha 200x batteritid?

 

Jeg hadde gjerne gått opp 200g vekt eller noe slikt for 100-200X bedre levetid :) (Noen som vet vekta på boksen?)

7418160[/snapback]

 

 

 

står i teksten at boksen veier 150gram :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...