Gå til innhold

Her er desember-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ikke det... Da hadde jeg hatt den, for å si det sånn.. Sjekk prisguiden.. ingen har den yet, og ubekrefta dato har bare flytta siden gud vet når.. :(

 

Edit: Men dere må gjerne sjekke det opp med nokia, altså.. hadde i allefall jeg blitt glad.. og sikkert fler i tråden jeg lagde om den telefonen.. :)

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
Den er ikke det... Da hadde jeg hatt den, for å si det sånn.. Sjekk prisguiden.. ingen har den yet, og ubekrefta dato har bare flytta siden gud vet når.. :(

 

Edit: Men dere må gjerne sjekke det opp med nokia, altså.. hadde i allefall jeg blitt glad.. og sikkert fler i tråden jeg lagde om den telefonen.. :)

7386675[/snapback]

 

Det er pr dags dato 9 nettbutikker som har denne telefonen i sine prislister. Av disse så er det 4 som oppgir at den er lagervare. Du må nok sjekke grundigere enn hva du har gjort.

Lenke til kommentar

Komplett: Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 19 stk 2006-12-05 (Ikke på lager. Ubekreftet)

cdon: hvis du går på elektronikk, mobil, nokia og ser i lista.. så ser du datoen for lager, og at det står forhåndsbestill..

yatack: se i produktteksten på siden til 7390.. forhåndsbestilling, ubekreftet leveringsdato..

ebox: Forventet 05-12-2006. (Ubekreftet)...

 

Heh.. har sjekka de jeg seh. :)

Lenke til kommentar

fekk kjøpt min samsung x830 i går.

 

Jeg pleier å bruke symbian og windows smartphone mobiler.

Og kan trygt sei at denne mobilen var uvant å bruke :p

Eks sms. Er akkurat som å lære å skrive på nytt.

Begynner å gå fortere i svingene nå etter mye smsbruk i går.

 

Noe av softwaren til mobilen er bare genial. Eks lese sms og sende sms direkte ifra pcen når den er tilkoblet mobilen.

 

Kan slenge opp noen bilder av mobilen i bruk og bilder som er tatt med kamera senere i dag. Er på jobb akkurat nå.

 

Jeg er ihvertfall fornøyd med telefonen.

Den er jo så liten og søt

 

edit: bilde jeg har tatt med mobilen:

 

nonameln5.th.jpg

Endret av XeLix
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...