Gå til innhold

Office 2007 RTM klar i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel et tankekors at vi hjelper MS med å fase ut feil fra produktet og komme med forslag til forbedringer, betaler for å kunne laste det ned og takken for det er en rimelig heftig prislapp på produktet uten noen form for brukerstøtte inkludert - det koster vel 300-2000 kroner per supporthenvendelse.

 

det samme kan vel sies om Vista.

Lenke til kommentar
Er vel et tankekors at vi hjelper MS med å fase ut feil fra produktet og komme med forslag til forbedringer, betaler for å kunne laste det ned og takken for det er en rimelig heftig prislapp på produktet uten noen form for brukerstøtte inkludert - det koster vel 300-2000 kroner per supporthenvendelse.

 

det samme kan vel sies om Vista.

7030613[/snapback]

Testing gjør du på et eget grunnlag. Jeg har TJENT på å bruke office-pakken. Microsoft BETALER for at dere skal kunne laste ned programmet GRATIS. Beta 2 har vært gratis HELE TIDEN. Det at dere gir tilbakemeldinger vil gi dem som kjøper produktet et renere og bedre produkt. Vi vet ikke hva testing av Vista vil gi oss, men det er en forskjell på å installere et operativsystem og en programpakke.

Lenke til kommentar
Microsoft BETALER for at dere skal kunne laste ned programmet GRATIS. Beta 2 har vært gratis HELE TIDEN.

7030735[/snapback]

Hvorfor får jeg opp at jeg må betale 1,50 $ for å laste ned et produkt i serien? Det er ikke "GRATIS" selv om det ikke er store summen.. :roll:

-------------------------------------

Shopping Cart

 

Product

Microsoft® Office Professional Plus 2007 $1.50

Subtotal: $1.50

VAT/Tax: $0.00

Total: $1.50

All purchases of Microsoft® Office 2007 Beta Download Service are final.

--------------------------------------

Eller er det jeg som har misforstått?

Lenke til kommentar

Jeg har gått over til OpenOffice.org og har ikke sett meg tilbake. Den er gratis og jeg synes den er mer brukervennlig enn MS Office. Dessuten åpner den stort sett alt av Office-dokumenter med letthet og du kan lagre i Office-format dersom mottakeren ikke bruker OpenOffice.org.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Det er vel en smakssak. Hverken du eller jeg kan si at den eller den er mer brukervennlig enn motparten. Derfor sa jeg også at jeg synes den er mer brukervennlig. Og det mener jeg. :)

 

Forøvrig er det god kotyme å ikke endre meddebattanters mening når man siterer dem.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...