Gå til innhold

– Skal ikke glemme Xbox (Xbox/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som bl.a Midtown Madness 3...

 

men den siste setningen:

 

"Et eksempel her er Barbie Horse Adventure, som kjører på Xbox 360 fordi det bruker en teknologi som liker på Grand Theft Auto-serien."

 

den skjønte jeg ikke, Please fill me in!

6449859[/snapback]

 

Det betyr at de kan bruke den samme emuleringen som de brukte på GTA til Barbie Horse Adventure. Altså de trengte ikke bruke tid på dette, det var et spill som kom som en bieffekt av at de fikk emulert GTA.

Lenke til kommentar

liten skrivefeil her: .... teknologi som liker på Grand Theft Auto-serien.....

 

skal vel være ligner? uansett, bra å høre at de fremdeles jobber med bakover kompabilitet. kunne tenkt meg at forca ble bedre, hvis det ikker har libtt det allerede, men nå som forca 2 kommer en gang i framtida og testdrive bare er en mnd eller to unna så er det ikke så farlig lenger

Lenke til kommentar
liten skrivefeil her: .... teknologi som liker på Grand Theft Auto-serien.....

 

skal vel være ligner?  uansett, bra å høre at de fremdeles jobber med bakover kompabilitet. kunne tenkt meg at forca ble bedre, hvis det ikker har libtt det allerede, men nå som forca 2 kommer en gang i framtida og testdrive bare er en mnd eller to unna så er det ikke så farlig lenger

6452882[/snapback]

 

Ja, jeg og kjøpte meg Forza (ja Spirre, det er med Z) og ble veldig skuffet da jeg prøvde det på Xbox 360, for det var jo ikke spillbart. Men jeg klarer nok å vente til Forza 2 hvis jeg må det... Tror det blir et meget bra spill.

Lenke til kommentar

hakking tilstede på noen av bretta?? sist jeg spillte det (riktignok for noen mnder sia) så var det lagg stort sett overalt og på minst et par brett så var det til tider ekstremt dårlig flyt, vi snakker <5 fps.

 

btw vet at det er forza med z, det gikk bare litt fort i svingen ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...