Gå til innhold

Mini-MP3 viser video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, hva skal man si...

 

Nice, men ikke på langt nær så fin som iPod(nano). Det trenger den å være for å kunne ta opp konkurransen!

6351885[/snapback]

 

Synes heller det motsatte.

 

Apple fornyer seg aldri, de slipper bare revisjoner av det gamle iPod konseptet og det har for lengst gått over i det kjedsommelige.

 

Likte denne nye Creative-spilleren, litt på den lubne siden men veldig spennende design.

 

Kunne lett gått for den grønne og hvite der.

 

Argh, skulle ikke kjøpt Zen Microphotoen for et par måneder siden, med disse og den svarte Sandisk spilleren har det kommet så mye nytt og lekkert på markedet. :dribble:;)

Lenke til kommentar

Heller tykk enn lang synes nå jeg. Syns denne ser mer (olabukse-)lommevennlig ut enn Nano'n.

 

Når du skal overføre musikk til spilleren, kan du dra og slippe mp3-filene uten å gå innom et overføringsprogram. Du trenger heller ikke å installere noen drivere på PC-en din.
Dette er tøft, hvis man kan kopiere musikk inn og ut av spillern helt uten programvare og drivere. Ja, takk! Men hvordan blir strukturen på spillern? Baseres det på mapper eller ID3-tag'er slik det er nå?

 

Spilleren har ellers en egen inngang for lydopptak, slik at du kan koble deg rett til for eksempel en CD-spiller og ta opp musikk, eller gjøre opptak med en ekstern mikrofon.
Jeg antar at dette skjer i .wav-format? I så fall er ikke det så kult selv med 4GB...

 

Prisen vil sannsynligvis ligge på rundt 2000 kroner for utgaven med 4 GB minne, mens utgavene med 1 og 2 GB trolig vil koste henholdsvis 1200 og 1600 kroner.
Ække det dyrt egentlig? Hvis du sammenlikner med Nano-priser, er jo ikke dette noe som tyder på at Creative skulle kutte i prisene sine...
Lenke til kommentar
Når du skal overføre musikk til spilleren, kan du dra og slippe mp3-filene uten å gå innom et overføringsprogram. Du trenger heller ikke å installere noen drivere på PC-en din.
Dette er tøft, hvis man kan kopiere musikk inn og ut av spillern helt uten programvare og drivere. Ja, takk! Men hvordan blir strukturen på spillern? Baseres det på mapper eller ID3-tag'er slik det er nå?

Musikken organiseres etter tagger, bilder (og videoer, antar jeg) organiseres etter mapper.

 

Prisen vil sannsynligvis ligge på rundt 2000 kroner for utgaven med 4 GB minne, mens utgavene med 1 og 2 GB trolig vil koste henholdsvis 1200 og 1600 kroner.
Ække det dyrt egentlig? Hvis du sammenlikner med Nano-priser, er jo ikke dette noe som tyder på at Creative skulle kutte i prisene sine...

6360019[/snapback]

Veiledende pris for en Zen V Plus 4 GB i USA er i alle fall 229,99 USD, som er ca. 1400 NOK.

Lenke til kommentar
Når du skal overføre musikk til spilleren, kan du dra og slippe mp3-filene uten å gå innom et overføringsprogram. Du trenger heller ikke å installere noen drivere på PC-en din.
Dette er tøft, hvis man kan kopiere musikk inn og ut av spillern helt uten programvare og drivere. Ja, takk! Men hvordan blir strukturen på spillern? Baseres det på mapper eller ID3-tag'er slik det er nå?

Musikken organiseres etter tagger, bilder (og videoer, antar jeg) organiseres etter mapper.

 

 

 

 

Ikke vær for sikker på det, eldre spillere fra Creative som brukte ID3-tar`er på orginal firmware, har faktisk støtte for mappe struktur for mp3`er med ny firmware. Jeg har en Creative Zen 30GB, som er ca. 3 år gammel, denne oppgraderte jeg nettop, og fikk mappestruktur, og driversløs tilkobling og mer.

Lenke til kommentar
Ikke vær for sikker på det, eldre spillere fra Creative som brukte ID3-tar`er på orginal firmware, har faktisk støtte for mappe struktur for mp3`er med ny firmware. Jeg har en Creative Zen 30GB, som er ca. 3 år gammel, denne oppgraderte jeg nettop, og fikk mappestruktur, og driversløs tilkobling og mer.

6364952[/snapback]

 

Music is sorted by playlist, album, artist, and so on, while photos are conveniently sorted into folders. Open these folders, and you're greeted with an attractive three-by-three thumbnail grid of your pictures.

CNETs test.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...