Gå til innhold

Test: Send tre SMS for prisen av én


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler ikke helt at denne testen dekker mitt spm angående programveren. Funger den? Hva om jeg korter ned ord, bruker forkortelser, dialekt osv. Vil programet klare å tolke disse meldingene? Feks om jeg skriver: wht t do? vil da mottaker få opp meldingen what to do?

Endret av grodsj
Lenke til kommentar

Det kan jo redusere kostnader, men er jo relativt tungt å bruka då mottakar også må ha programmet. Eg bruker Vyke (http://www.vyke.no/) der eg sender meldingar uten kostnad. Det einaste som koster er data-trafikken, så eg betaler ca 1. øre per melding med mitt abonnement. Det står egentleg at det er kampanje i april, og etter det skal det koste 21 øre pluss datatrafikk (ergo 22 øre iht abonnement). Men eg sender vertfall gratis endå, og det er supert. Kan sende hundre meldingar, for EI KRONE.

 

Men det er jo ein kostnad likevel. For å kunne laste ned programmet, må ein laste opp 50kr (eller meir) til sin vyke-konto. Desse kan ein seinare bruke ved å ringe eller evt sende sms om kampanjen tar slutt. Men eg sparer fort inn desse 50 kronene då meldingane koster 1 øre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...