Gå til innhold

De syv beste mobiltjenestene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å reklamere for egen tjeneste (prisguiden) i en artikkel må dere være forsikte på. I såfall må det i artikkelen komme tydlig frem at dette er en tjeneste dere selv tilbyr. Og i dette tilfellet regner jeg at amobil og prisguiden er sammenknyttet siden dere befinner dere i samme "nettverket"...

Lenke til kommentar

Et veldig godt poeng dere kommer med der. Her må man holde tungen bent i munnen.

 

Har nå gjort det klart og tydelig i artikkelen at dette en tjeneste fra en samarbeidsside. Legger til at utvelgelsen selvsagt ble gjort av redaksjonen, uavhengig av Prisguide.no.

Lenke til kommentar
Et veldig godt poeng dere kommer med der. Her må man holde tungen bent i munnen.

 

Har nå gjort det klart og tydelig i artikkelen at dette en tjeneste fra en samarbeidsside. Må for øvrig få legge til at utvelgelsen selvsagt ble gjort av redaksjonen, uavhengig av Prisguide.no.

6014324[/snapback]

Har riktignok ikke prøvd noen av disse greiene, men jeg må inntrømme at prisguid-tjenesten virker som en lovende tjeneste.

 

Og Mobil Backup, som jeg tror jeg skal ta i bruk nå. Men er det gratis?

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Håper bare at 1881 får fingeren ut og får flere mobiltlf inn på lista si for nummervisning for det er en digg tjeneste.

 

Og svaret er nei for de som mener jeg bedriver reklamering for 1881 her, et selvskap jeg jobber i selv..det er ikke ment som reklamering i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Artig å se at dere ikke nevner Trafikanten i artikkelen deres. Dette er jo en genial tjeneste for alle som er ute og ferdes i Oslo og omegn, og som ikke liker å pugge rutetabellene!

 

wap.trafikanten.no

6015924[/snapback]

Det er vel fordi denne funker for 10% av landets befolkning... ;)

6015996[/snapback]

 

 

Ja, men det er jo de viktigste 10% av befolkningen da... :-) He he...

 

Og selv bygdefolket tar seg en tur til Oslo i ny og ne, da kunne denne tjenesten være til stor hjelp i navigeringen!

Lenke til kommentar
Artig å se at dere ikke nevner Trafikanten i artikkelen deres. Dette er jo en genial tjeneste for alle som er ute og ferdes i Oslo og omegn, og som ikke liker å pugge rutetabellene!

 

wap.trafikanten.no

6015924[/snapback]

Det er vel fordi denne funker for 10% av landets befolkning... ;)

6015996[/snapback]

 

 

Ja, men det er jo de viktigste 10% av befolkningen da... :-) He he...

 

Og selv bygdefolket tar seg en tur til Oslo i ny og ne, da kunne denne tjenesten være til stor hjelp i navigeringen!

6016180[/snapback]

Men vil nok ikke kalle den en av de 7 viktigste... og er jo ikke en "tjeneste" slik som de andre heller da... er jo bare en vanlig wap-side av rutetabellene...

Lenke til kommentar
Artig å se at dere ikke nevner Trafikanten i artikkelen deres. Dette er jo en genial tjeneste for alle som er ute og ferdes i Oslo og omegn, og som ikke liker å pugge rutetabellene!

 

wap.trafikanten.no

6015924[/snapback]

Det er vel fordi denne funker for 10% av landets befolkning... ;)

6015996[/snapback]

 

 

Ja, men det er jo de viktigste 10% av befolkningen da... :-) He he...

 

Og selv bygdefolket tar seg en tur til Oslo i ny og ne, da kunne denne tjenesten være til stor hjelp i navigeringen!

6016180[/snapback]

Men vil nok ikke kalle den en av de 7 viktigste... og er jo ikke en "tjeneste" slik som de andre heller da... er jo bare en vanlig wap-side av rutetabellene...

6016189[/snapback]

Det er jo en tjeneste selv om den er gratis. Faktisk vil jeg si det gjør det til en bedre tjeneste...

Lenke til kommentar
Artig å se at dere ikke nevner Trafikanten i artikkelen deres. Dette er jo en genial tjeneste for alle som er ute og ferdes i Oslo og omegn, og som ikke liker å pugge rutetabellene!

 

wap.trafikanten.no

6015924[/snapback]

Det er vel fordi denne funker for 10% av landets befolkning... ;)

6015996[/snapback]

 

I Oslo og Akershus (området som trafikanten dekker) bor det over 1,1mill. Litt mer enn 10% ;) Stiller meg bak Rune007. Trafikanten på wap er genialt og fortjener helt klart en plass i listen!

Lenke til kommentar

En tjeneste som jeg syns er bra, er varsling av politiets trafikkontroller.

Prisene fra en kjent side er 3 til 1.50 kr per melding, og du kan begrense dette til din kommune, eller de kommunene du trafikerer.

For å kjøre 80 i 60 sone, må du betale 4200.- kroner. :cry:

Samme for ulovlig trimming av moped... :innocent:

Det er 1400 fullpris varslinger.

 

Skal du på biltur, er det et must. Hvem gidder holde 50 på vei til Systembolaget ?

Endret av Karamell
Lenke til kommentar
Artig å se at dere ikke nevner Trafikanten i artikkelen deres. Dette er jo en genial tjeneste for alle som er ute og ferdes i Oslo og omegn, og som ikke liker å pugge rutetabellene!

 

wap.trafikanten.no

6015924[/snapback]

Har vel med at 177 er oppdelt i regioner og er man ikke innenfor det omegent så er det forskjellige nummer for å benytte denne tjenesten. Hadde sms-nummert vært 177 og man kunne finne en logisk måte å organisere 177 så hadde det vært bra, men slik som det er pr dags dato så er 177 er forbasket ROT der avdelingene ikke stenger samtidig og noen har døgnåpent mens noen har ikke...

 

Jeg vet at 1881 planlegger dette i framtiden og bedrive ruteopplysning-tjenester, noe som jeg faktisk tror kan bli en bra tjeneste egentlig med tanke på markedsanndelen som 1881 har.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Ja, men det er jo de viktigste 10% av befolkningen da... :-) He he...

Gratulerer med mest latterlige kommentar på diskusjon.no i 2007.

 

CD sendes i posten

8181021[/snapback]

 

Bortsett fra at kommentaren kom i 2006 og er nesten et år gammel...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...