Gå til innhold

Kulturo: Serenity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serien Firefly er veldig bra, en serie som bør sees sammen med andre da den har ganske bra humor. Uforståelig at serien bare holdt ut en halv sesong, absolutt blant mine sci-fi favoritter.

 

Filmen var også bra, fin underholdning. Ville gitt den en 7'er. Er en typpisk film man kan kose seg med sammen med brus, popcorn og vennegjengen.

 

Er for ordens skyld like forundret som JacEr...

Lenke til kommentar

Serenity og Joss Whedon har en trofast fanskare, det er det eneste jeg kan si om karakterene på serien og filmen.. Filmen fortjener kanskje 4/10 i karakter, men det gies kun for forsøket på å lage en grei film.. Serien er en annen sak, SØPPEL ..

Om du ikke skjønner hvorfor den ikke gikk flere sesonger burde man virkelig gjøre en selvranssakelse. Jeg klarer ikke å få ut de riktige ordene hvor dårlig serien var, og det må være den første.. Det er kun en serie som er verre en denne, "Invasion"..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

denne filmen mener jeg har ganske mye potensiale, den begynner ganske greit og er ganske fin frem til dialogene til hovedpersonene begynner. Da kommer den ene teite one-lineren etter den andre. dette er en sci-fi film med et hint av western, splatter og hong-kong, og den gjør det veldig bra. det eneste jeg mener ødelegger denne filmen er som sagt dialogene, ellers er filmen ganske bra.

 

Epz.

Lenke til kommentar

Jeg må si ble direkte skuffet over filmen etter hva jeg leste om den rundt på nettet. Jeg gikk til innkjøp av denen filmen og kan ikke si noe annet at det var gode bortkastete penger ;)

 

Filmen begyner på en spenende måte etterhvert som filmen går blir den bare mer og mer rotete og ting snører seg sammen til å kun handle om at hu jenta skal redde de og masse mas, egentlig lite interessant materiale i filmen og jeg ble dirkete skuffet over filmen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...