Gå til innhold

Demo av TOCA Race Driver 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke si jeg var imponert over den forrige demoen. Var jo værre en NFSU. I NFSU måtte du i det minste slippe gassen en gang i blant, men her kan du jo møkke gjennom de værste hårnålsvinga i nesten 80-90 KM/H. Latterlige greier.

5311806[/snapback]

Nå er jo verken NFS eller Toca Race Driver ment å være simultatorer. Heller arkedespill. Vil heller spille et spill hvor man ikke trenger å bremse(Nfs) enn et utrolig vrient simultorspill(GTR)

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg var imponert over den forrige demoen. Var jo værre en NFSU. I NFSU måtte du i det minste slippe gassen en gang i blant, men her kan du jo møkke gjennom de værste hårnålsvinga i nesten 80-90 KM/H. Latterlige greier.

5311806[/snapback]

Nå er jo verken NFS eller Toca Race Driver ment å være simultatorer. Heller arkedespill. Vil heller spille et spill hvor man ikke trenger å bremse(Nfs) enn et utrolig vrient simultorspill(GTR)

5312228[/snapback]

 

 

Hva har skjedd? Mener bestemt å huske at Toca 2 var simulator.

Lenke til kommentar

Dette var ein del betre enn Honda 2006 demoen som kom ut først. Eg likte denne nye mykje betre, og det var ein (arcadeprega)fryd å køyre bilane. Kanskje litt vel arcade, men det går sikkert å stille når fullversjonen kjem. Eg har prøvd meg på GTR i det siste, men har ikkje rattet med meg heim til jul. Ivertfall gav denne demoen meg meir køyreglede. Kjem nok til å endre seg når eg får lært meg GTR! Men, har trua på Toca.

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...