Gå til innhold

Ring med Mp3-spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, funker denne sammen med ett stereo bluetooth headset tro?

 

når får en ei klokke som en også kan bruke som display og kontroller for mobil, mp3spiller og annet som en skulle finne på å drasse med seg?

 

altså at klokka prater med mp3spiller og mobil pr bluetooth, og mp3spillern kan også fungere som handsfree for mobilen.

 

om en så kan henge micen rundt halsen slik at en kan bruke eget valg av hodetelefoner eller lignende så er mann i boks.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Hmm leste etter eller annet sted om klokker som kunne brukes som display til mobiltelefoner var lanser i Japan. Men jeg skjønner ikke helt vitsen. Har jo mobil nå med internett/mp3spiller/videoavspiller og klokke er det på den også, så jeg klarer meg med den.

 

Men hvis det kommer en klokke som kan vise displayet på mobilen sånn at jeg kan skifte sang uten å fiske opp mobilen av lomma så kommer jeg helt sikker til å kjøpe den, bruke den i 1 mnd og legge den i "elektriske duppeditter som var veldig uunværlig, men er ikke spennende lenger" kassen min

 

(den kassen er ganske stor, og ganske overfylt)

Lenke til kommentar

tingen er, hva er lettere å nå når du har mobilen puttet i en innerlomme på en tjukk vinterjakke? håndleddet eller innerlomma?

 

tror nok du kommer til å bruke den lengre den en måned ;)

 

og får å si det slik, jeg har funnet det praktisk å ha flere gjenstander på meg som kan vise meg tiden. mobilen har en lei tedens til å gå tom for strøm så alt for fort...

 

selvsagt, om klokkebatteriet må drive både tidsenheten og en bluetoothbrikke så blir det en tanke mer strømforbruk ;)

 

men men, vi vifter jo rundt på disse armene hele tiden. hvor mye kan disse kinetics klokkene produsere av strøm? nok til å lade opp batteriet selv mens bluetoothen er på?

 

kansje på tide vi får innført universellading via magnetfelt? slik at en kan ha en ladeplate på nattbordet eller lignende som en så legger alle gjenstander på når det er tid for søvn?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...