Gå til innhold

Ny 3G-modell fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken til forumet i artikkelen funker ikke.

 

3G-telefoner har aldri vært blant markedets letteste og minste. 6233 er heller ikke fjærlett, men blant de letteste 3G-telefonene vi har på markedet i Norge i dag. Den veier nemlig bare 110 gram. Målene lyder på 11 x 4,6 x 1,8 cm. Det er derfor ikke lange veien tilbake til Nokias 6230i, som den nye 3G-modellens utseende er hentet fra.

Vet dere nevner størrelsen med mål, men bør også nevnes med ord. Denne er nesten like liten som 6230i. Det er mer spesielt enn vekten, synes nå jeg.

 

Artikkelen bør også nevne at Vodafone har en teknisk identisk mobil som kommer i første kvartal (6234). De har altså sikret seg et kvartal med modellen før 6233 kommer ut uten binding.

 

Så angående mobilen. Synes denne er veldig fin og gir masse for penga. Bra nokia :)

 

forresten, livebilder her:

http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Id=1834&source=HOME

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Veldig kul mobil, til en veldig kul penge. Hadde det ikke vært for at den sikkert ikke kommer ut før om et halvt år, så kunne den kanskje fått meg vekk fra 6280... Men det klarer den ikke. Hadde denne og 6280 kommet ut samtidig, hadde jeg heller valgt denne faktisk, pga. pris og candybar (som jeg er mest glad i).

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Hvor på Nokias hjemmesider fant dere om denne? Tenkte jeg skulle sjekke litt mer utdypede speks, men jeg fant ingenting, selv ikke under "Kommende modeller"

 

Dette så ut som en grei modell, kan godt tenke meg å lese litt mer om den :)

 

EDIT: Fant den nye linken ;)

Den var ikke der i stad

 

Til folket: http://www.europe.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/6233

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Du har mulighet til å bruke utrolig mange 3. partsprogramvare, slik som msn. Symbian gir dog mulighet til å lage mye bedre, mer omfattende og mer avanserte programmer, og slike får du ikke bruke til 6233.

 

Som Tjohei skriver funker bare programmer i java.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...