Gå til innhold

Half-Life 2: Aftermath kommer neste år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier det rett ut. Jeg hater valve!!

5139417[/snapback]

Og hvorfor det? Hadde det ikke vært for dem så hadde du ikke hatt noe å vente på! Det er lov å tenke selv om du tydeligvis har litt vondt for det ;) Eller er du bare veldig bortskjemt?

5139445[/snapback]

 

Valve fucket up min steam konto. så de enda ikke har fikset. jeg kan ikke spille noen av de spillene jeg har kjøpt. og de nekter å gi meg pengene tilbake. Thats why!!

Lenke til kommentar
Jeg sier det rett ut. Jeg hater valve!!

5139417[/snapback]

Og hvorfor det? Hadde det ikke vært for dem så hadde du ikke hatt noe å vente på! Det er lov å tenke selv om du tydeligvis har litt vondt for det ;) Eller er du bare veldig bortskjemt?

5139445[/snapback]

 

Valve fucket up min steam konto. så de enda ikke har fikset. jeg kan ikke spille noen av de spillene jeg har kjøpt. og de nekter å gi meg pengene tilbake. Thats why!!

5140773[/snapback]

Og hvorfor at de tuklet kontoen din mon tro? De har nok en god grunn. Er jo bare å starte en dialog med de og løse problemet.

 

Har hørt om veldig få som har hatt problemer med kontoen sin i Steam. De som har hatt det har som oftest drevet med litt "tvilsomme" ting.

Lenke til kommentar

For min del liker jeg ikke steam fordi jeg bare har problemer med den. Som nå må jeg vente i 20 min før steam starter opp i offline mod, aner ikke hvofor. Men hater ikke valve av den grunnen, hater steam systemet, men valve lager utrolig gode spill og trenger jeg steam for å spille dem må jeg bare overleve det.

 

Gleder meg en del til Aftermath kommer, men lurer på hvordan de skal forklare slutten på HL2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...