Gå til innhold

Funcom med nytt onlinespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstod artikkelen så blir altså handlingen lagt til en verden som er slik som den vi har idag, bare at alle (mange) konspirasjonsteorier/myter osv er sanne? En slags annen dimensjon da eller? :) Det åpner ihvertfall for en god del muligheter. Gleder meg til å se hva dem får til, men det blir nok en del år til, så...

Lenke til kommentar
Spennende konsept. Høres veldig omfattende ut, skal tro om det blir sentrale plasser i verden det er snakk om. Det høres veldig ambisiøst med "The World".

Gleder meg til å høre mer om denne tittelen.

5105594[/snapback]

Det må nok vere snakk om utvalgte (kjente) plasser. Skulle dei laga ein kopi av heile verda, så ville dette tatt alt for lang tid. Spelet ville og krevd veldig stor harddiskplass. Men spelet virker absolutt veldig ambisiøst.

Lenke til kommentar
Spennende konsept. Høres veldig omfattende ut, skal tro om det blir sentrale plasser i verden det er snakk om. Det høres veldig ambisiøst med "The World".

Gleder meg til å høre mer om denne tittelen.

5105594[/snapback]

Nå er vel dette en arbeidstittel så antar den endelige tittelen ikke vil høres like ambisiøs ut :) Men som det stod så kommer vi nok innom en del kjente steder.

Lenke til kommentar
Conan-spillet som kommer fra Funcom skal også ha et slags MMO-preg over seg. Er virkelig Funcom så stort at de kan lage mange spill på samme tid? :hmm:

5106828[/snapback]

Som det står her:

Funcoms nåværende eksterne investorer, som ifølge Finansavisen eier 78 prosent av selskapet, har spyttet inn over 300 millioner kroner i den norske spillutvikleren til nå

 

Så hvis det er snakk om penger så har de tydeligvis fått litt. 300 mill er vel kanskje ikke uvanlig internasjonalt, men det var faktisk betydelig mer enn jeg hadde venta fra et norsk selskap.

 

Men ja, de overrasker med mengde spill. Men nå er vel snart oppfølgeren til Den lengste reise (Drømmefall) snart ferdig så de starter vel mens pussinga av det spillet går mot slutten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...