Gå til innhold

Full pakke fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne sugde, ikke interresant i det hele tatt!

Moderatormelding

Hvis du ikke har noe bedre på hjertet er det like greit å la vær å poste. Slike poster ønsker man ikke på forumet.

 

Du har selvfølgelig rett til å ikke være interessert i en mobil, men om du skal si at ting "suger" (bra vokabular da) så gjerne kom med argumenter.

 

Spennende mobil det her synes jeg, i likhet med hele E-serien. Den er nok ingenting for meg, men likevel en fin mobil for mange. Tviler på at det finnes reelle totale løsninger som kan konkurrere med hva Nokia levere til og med denne mobilen.

Lenke til kommentar
Denne sugde, ikke interresant i det hele tatt!

Moderatormelding

Hvis du ikke har noe bedre på hjertet er det like greit å la vær å poste. Slike poster ønsker man ikke på forumet.

 

Du har selvfølgelig rett til å ikke være interessert i en mobil, men om du skal si at ting "suger" (bra vokabular da) så gjerne kom med argumenter.

 

Spennende mobil det her synes jeg, i likhet med hele E-serien. Den er nok ingenting for meg, men likevel en fin mobil for mange. Tviler på at det finnes reelle totale løsninger som kan konkurrere med hva Nokia levere til og med denne mobilen.

Greit. :)

 

Den sugde fordi:

- Den har qwerty og 123-tastaturet sammen

- Den ser veldig stor og tynn ut noe som gjør den til vanskelig å holde

- Desginmessig hentet mye fra andre pda'er og sånn...

- Ingen ny oppfinnelse, prøver å ta markedsandeler på den biten også, men for sent ute spør du meg

- Og sist.... likte ikke designet, den var ikke pen i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Den sugde fordi:

- Den har qwerty og 123-tastaturet sammen

- Den ser veldig stor og tynn ut noe som gjør den til vanskelig å holde

- Desginmessig hentet mye fra andre pda'er og sånn...

- Ingen ny oppfinnelse, prøver å ta markedsandeler på den biten også, men for sent ute spør du meg

- Og sist.... likte ikke designet, den var ikke pen i det hele tatt!

Flott at du argumenterer. Da er det fort mye bedre.

 

Dette er nok mye smakssaker, men vil selv si at jeg tror løsningen med 123-tastatur og QWERTY sammen fungerer bedre en f.eks. en flipp med nummertastene. Mye kjappere å trykke på en tast en å åpne en flipp.

 

Om den er vanskelig å holde kan jeg ikke uttale meg om, men at den er tynn skal da ikke bruks imot den..?

 

Designmessig lik mange andre ja. Ingen grunn til å endre på noe som fungerer bra, hehe.

 

Det at de er sent ute skal vel ikke hindre dem i å prøve seg på nye markeder? Med den ordningen de har med programvare til bedrifter, samt programvare på mobilen som samarbeider fint tror jeg de leverer et veldig bra produkt.

 

Angående designet kan jeg ikke påstå at jeg synes den er særlig lekker, men den skal i hvert fall ha pluss for solid valg av materialer.

Lenke til kommentar

Heh.... :)

Tror mitt hat mot Nokia bare vokser og vokser, før hadde jeg kun Nokia'er og hadde det for 4 måneder siden, men de kommer jo rett og slett med stygge mobiler med lite nytt og aldri først ute (eller?)...

 

Men men.. kan nok selge litt ja, men P990 er jo mye penere og faller mye bedre i smak syns nå jeg.

 

Noen som vet når denne slippes da?

Lenke til kommentar

Disse er ikke laget for at folk skal få en haug med megapiksler, og ha kamera som hovedfokus på mobilvalg. Disse er laget med tanke på forretninger, og ikke noe annet. Jeg ser på det som et meget positivt initiativ i en mobilverden som er dominert av helt andre ting. Disse er ikke laget med tanke på å konkurrere med kameramobiler i det hele tatt, og det er endelig på tide. De mobilene som ikke har kamera nå til dags er dessverre helt i bånn når det gjelder med meste annet av funksjoner også.

Lenke til kommentar
Disse er ikke laget for at folk skal få en haug med megapiksler, og ha kamera som hovedfokus på mobilvalg. Disse er laget med tanke på forretninger, og ikke noe annet. Jeg ser på det som et meget positivt initiativ i en mobilverden som er dominert av helt andre ting. Disse er ikke laget med tanke på å konkurrere med kameramobiler i det hele tatt, og det er endelig på tide. De mobilene som ikke har kamera nå til dags er dessverre helt i bånn når det gjelder med meste annet av funksjoner også.

Vel, P990 er vel først og fremst en litt mere avansert tlf enn en kameramobil, men er det ikke bare et pluss at man får det på kjøpet da?

Lenke til kommentar
Vel, P990 er vel først og fremst en litt mere avansert tlf enn en kameramobil, men er det ikke bare et pluss at man får det på kjøpet da?

Det er ikke et pluss om bedriften nekter kameramobiler nei. Da står man igjen med E70 som et godt alternativ.

 

Mobilen er planlagt til første kvartal 2006.

Lenke til kommentar

Hm, kort spørsmål. Men hvorfor sammenligner dere med blackberry? Blackberry er en "låst standard" som er operatøravhengig. I tillegg til at Blackberry ikke har støtte i Norge. Må Roame med utenlanske sim kort. Denne Nokia telefonen er ikke låst mot noe spesielt. Ville det ikke vært bedre å sammenligne den med Windows Mobile Smartphone, Palm eller Symbian UIQ?

Endret av Glofi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...