Gå til innhold

Asterix og Obelix banker romere igjen (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, dette kan bli morsomt, spilleverden trenger flere useriøse parodier som dette. Er alt for mange "hard core, important shit" spill ute nå, ikke at jeg klager, men kan bli litt for mye, og da er en god latter god å ha.

 

Gleder meg litt til dette spillet, og gleder meg til Worms 4. En god latter forlenger livet, og er det tilfelle risikerer jeg å level evig :p

Lenke til kommentar
Hoho, dette kan bli morsomt, spilleverden trenger flere useriøse parodier som dette. Er alt for mange "hard core, important shit" spill ute nå, ikke at jeg klager, men kan bli litt for mye, og da er en god latter god å ha.

 

Gleder meg litt til dette spillet, og gleder meg til Worms 4. En god latter forlenger livet, og er det tilfelle risikerer jeg å level evig :p

Gleder meg også til Worms 4, demoen er jo ute nå! *89 % nedlastet*

 

Det er kjekt med spill som satser på bare ren underholdningsverdi. Monkey Island-spillene er et prakteksemplar på det (spiller 3'eren nå), samme med Leisure Suit Larry-spillene!

Lenke til kommentar

Høres jo i og for seg artig ut, men jeg blir litt skeptisk når jeg tenker på hvordan det første spillet var. Asterix (og "hans" univers) burde kunne danne grunnlag for mye bra, men dessverre har det vært mange svake utnyttelser av lisenser der opp gjennom årene. Har tro på at et Asterix-rollespill i Baldur's Gate-stil kunne blitt bra for eksempel. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...