Gå til innhold

Iwata forteller om Revolution (Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hrm:...Var litt for godt til å være sant ja..men er ikkje 512 litt lite?

Som en har sagt her på forumet før, så tror jeg ikke 512mb blir et problem, da spillene før i tiden ikke tok mye plass. Vet ikke nøyaktige tall, men et NES/SNES spill kan da ikke bruke mer enn et par kb? :hmm: Tror 512mb holder ei god stund :)

Lenke til kommentar

Hvis du ser på emulatorer og ROMs til PC:

 

Jeg har ikke sett en SNES rom som tar mer enn 5MB og NES ROMS tar vel max 300kB.

 

Dessuten tror jeg nok det innebygde minnet mest er meint som lagringsplass til saving, så slipper man å måtte kjøpe minnekort bare for å få noe ut av spillene sine. Blir nesten som i gamledager da det ble lagret på kassetten :)

 

Og som det står i artikkelen, synes du at det blir for liten plass så får du bare kjøpe ekstra minnekort.

Lenke til kommentar

De største N64-spillene (som vil være de største spillene man laster ned over Internett) opptok i underkant av 30 MB, noe som vil bety at man får plass til 17 slike fullblods-titler før man må fjerne noe og legge inn noe annet. Dessuten, ettersom de fleste vil kople til en bredbåndsforbindelse, vil det vel finnes løsninger der man kan fjerne spillene fra minnekortet, og så laste dem ned igjen senere uten å måtte betale dobbelt.

 

Men at de likevel tar seg betalt er skuffende, og ikke minst et uheldig trekk, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
trodde da spillene var større, sto jo f.eks 32mb på donkey kong country.

vet emulator spillene tok mindre plass, men ikke vet jeg hvorfor det sto det på kassettene, kanskje de var 32mb uzippa ellerno :hmm:

Det er snakk om 32Mbits dvs 4Megabytes. Ferdig pakket tar dette 2-3mb , så å laste ner et spill er gjort på noen få sekunder uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...