Gå til innhold

Vi titter på nye Call of Duty-spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

virker lovende dette. ser spesielt fram til coop delen.

 

Takket være den nye kunstige intelligensen vil både fienden og de allierte soldatene rope beskjeder og ordrer til hverandre basert på situasjonen de til en hver tid befinner seg i.

no angrer eg på at eg ikkje følgte betre med i tysktimane på skulen.

Lenke til kommentar
Ja det tenkte eg ikkje på. Kommer kvar nasjon til å rope på sitt språk? mhm høyrest både spennandes og vanskelig. Trur det blir på engelsk.

det er da naturleg å tru at personane snakker på sitt språk. Tyskarane snakker vel tysk i CoD.

Lenke til kommentar
Med andre ord vis det blir på morsmålet til kvar nasjon. Korleis skal vi skjønne kva dei seier? Eller er ikkje det meiningen at vi skal høyre kva dei seier. :)

trur du at engelskemennen forsto kva tyskarane sa under andre verdskrig?

Ganske mange av dem ja. Så derfor kan det vel være tekstet. Det hadde vel vært optimalt.

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

trur du at engelskemennen forsto kva tyskarane sa under andre verdskrig?

Ja.

trur ikkje at den jevne engelskmann (eller amerikaner/russer) var så god i tysk, fransk, spansk, eller andre språk som dei kunne møte på. det var no ein grunn til at dei ofte hadde med seg tolker.

 

trur ikkje at teksting vil fungere så godt. tviler på at du har tid til å sette deg ned å lese lange tekster mitt under kampens hete. tekst vil sjølvsagt kunne brukast under filmsekvenser.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
ehh....hvorfor drar de frem 1mnd gamle artikler? er det agurktid i spill industrien eller?

Vi setter fokus på en litt eldre sniktitt som vi ønsket å bringe frem i lyset. Den er akkurat like interessant nå, som for noen uker siden, og det er dessuten sikkert en del tusen som ikke fikk den med seg når vi opprinnelig publiserte den under en hektisk E3-messe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...