Gå til innhold

AMD oppdaterer prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper denne prisreduksjonen er for å gjøre plass til Athlon 64 4200+ og FX-57...

 

Det er iallefall bra! Kanksje det blir en San Diego 4000 på meg, men er veldig i tvil, har også lyst på en dual-core...

 

Noen som vet når disse oppdaterte prisene kommer hit til landet? :yes:

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/05/2005 : 13:21'] Tipper denne prisreduksjonen er for å gjøre plass til Athlon 64 4200+ og FX-57...

 

Det er iallefall bra! Kanksje det blir en San Diego 4000 på meg, men er veldig i tvil, har også lyst på en dual-core...

 

Noen som vet når disse oppdaterte prisene kommer hit til landet? :yes:

du sier noe der med dual core, tipper at mange tenekr at de vil vente med å kjøpe ny cpu til dual core blir litt billigere, det har i hvertfall jeg tenkt å gjøre, så derfor senker de prisene litt for å få solgt noe kansje.

Lenke til kommentar
Når vil dette gjøre seg gjeldene i norske webshopper ??

 

Var på nippet til å bestille en 3500+ Venice, men nå må jeg visst utsette det en liten stund, og kanskje også vurdere 3800 eller 4000.. :dribble:

Det tar vel en stund før det blir gjeldende. Det er typisk det, når prisen går ned, tar det tid før butikkene gjør det samme. Men når prisen går opp, setter butikkene opp prisen med en eneste gang.

Lenke til kommentar
Sempron viser seg å bli en meget god billig CPU, men lurer på om Sempron støtter C&Q. Har aldri kunne et klart svar på internett.

Sempron for Socket 754 støtter Cool&Quiet.

Med unntak av Sempron 2600+ og 2800+. Kun Sempron 3000+ og høyere støtter Cool n' Quiet.

 

Se f.eks. her.

Ahh, så det er grunn til litt forvirring. En Sempron på 90nm og med Q&C blir vel 3000+/3100+ modellen det da?

 

EDIT: Sempron 3100+ modellen som komplett.no har i listene sine, er dette E0 den nye steppingen mon tro?

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...