Gå til innhold

Neonode slår tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er riktignok 5 dager gammelt nyhet, men men..

 

Er det noen som vet om det stemmer at denne allerede er tilgjengelig? Har lyst å bestille, men jeg stoler ikke akkurat på at det kun tar 10 dager slik Neonode skriver... Noen som har lest test eller kommentarer fra folk som har fått telefonen? Hvis jeg får bekreftet at de faktisk har begynt å sende ut telefonen, så tror jeg at jeg kjører på...

 

Litt synd at den mangler bluetooth, men ellers så virker den ekstremt kul.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det stemmer at denne allerede er tilgjengelig?

Siterer Swag fra hans test i Lesertester-forumet:

 

Aircall i Sverige selger N1m over disk, så er du i nærheten så er det bare å ta turen over. Vet ikke om Aircall sender, men det er jo mulig å finne ut av.
Lenke til kommentar
N1m har vel heller ikke radio skulle jeg mene........?...

 

Med tanke på at jeg har ventet på denne siden den ble annonsert, burde jeg vel handle nå ihvertfall. Men neeeeida. Når Neno kommer med 3G, da er saken grei.

N1/N1m har ikke radio, nei. Kanskje N2 kommer med 3G, hvem vet. :)

For min egen del er jeg mer opptatt av at de klarer å ha den samme minimale størrelsen på N2, enn 3G støtte. :)

Lenke til kommentar
Det er vel sikkert bare å kjøpe fra den svenske webshoppen og bestille til Norge:

https://www.neonode.com/pblshop/shop1.asp?c...62-832C179C9606

 

Hadde vært gøy om amobil kunne kommet med en teste av denne, nå som den er faktisk tilgjengelig for det Norske markedet.  Det hadde passet seg bra.

Er nok dessverre ikke bare å kjøpe fra den svenske webshoppen

 

Only orders to a selected number of European countries are possible yet.
NORWAY

You have selected to shop from a region that currently has no web shop.

The web shop is open in these countries:

 

Må nok vente litt til dessverre

 

Angående test av amobil

For vår del ser det mørkt ut for en test på amobil.no. Neonode har nemlig ikke sagt seg villige til å forsyne pressen med telefoner for testing.
Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
N1m har vel heller ikke radio skulle jeg mene........?...

 

Med tanke på at jeg har ventet på denne siden den ble annonsert, burde jeg vel handle nå ihvertfall. Men neeeeida. Når Neno kommer med 3G, da er saken grei.

N1/N1m har ikke radio, nei. Kanskje N2 kommer med 3G, hvem vet. :)

For min egen del er jeg mer opptatt av at de klarer å ha den samme minimale størrelsen på N2, enn 3G støtte. :)

At designet og størrelsen forblir uendret er en forutsetningen for meg. Derfor var jeg jeg en av de første som forhåndsbestilte :yes: , i sin tid.

 

Regner den blir litt tyngre når den kommer med 3G eller EDGE.

 

 

Men swag, du holder i holder i hånden din den mobilen jeg har hatt ett langt (og skuffende) kjærlighetsfohold til, så fortell mer om bruken..!!..

 

Bor du i Oslo? For da kunne vi treffes, også kunne jeg få teste den :love:

Lenke til kommentar

Er nok dessverre ikke bare å kjøpe fra den svenske webshoppen

 

Only orders to a selected number of European countries are possible yet.

NORWAY

You have selected to shop from a region that currently has no web shop.

The web shop is open in these countries:

 

Må nok vente litt til dessverre

 

Er det noen som har kontaktet de og spurt om de virkelig ikke vil selge telefonen sin til Norge, fordi om ikke de har webshop her ?

Lenke til kommentar
Nei hadde heller tatt samsung nye mobil med 3gb hd :yes:

Du ville tatt en mobil som ikke finnes? Er jo ekstremt vesentlig at N1m faktisk er tilgjengelig... :ermm:

 

tmbn: Har sendt en mail og spurt. Gjorde det tydelig at jeg skulle ha den til firmaet mitt og ikke som privatperson da, så kan være jeg får særbehandling :p (jeg har altså ikke fått svar)

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...