Gå til innhold

Neonode slår tilbake


Anbefalte innlegg

Nå kan vi se hvor kjekt det er å være for oss selv utenfor EU:

 

We can't deliver outside of the European Union. If we did it would only get stuck in customs. We are however working on different solutions for the Norwegian market.

 

Det var jo dritfett liksom. Jeg vedder på at det tar måneder før de får til noe i Norge, og da er høyst sannsynlig den telefonen der uaktuell uansett.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men swag, du holder i holder i hånden din den mobilen jeg har hatt ett langt (og skuffende) kjærlighetsfohold til, så fortell mer om bruken..!!..

 

Bor du i Oslo? For da kunne vi treffes, også kunne jeg få teste den :love:

Hehe. Jeg bor i Tønsberg, men er i Oslo stadig vekk, så jeg kan godt gi beskjed når jeg skal innover. Ikke noe problem det. :)

 

Vet ikke om du har sett brukertesten min, men til merl1n, så forteller jeg hvordan man skriver meldinger i denne. Har også lagt ved bilder. :)

 

Brukertest

Lenke til kommentar
Hmm. For tiden bor jeg bare 100 km fra svenskegrensen. Kanskje jeg skulle stikker over grensen, få meg en postboks og bestille den? ;) Ack ja, hadde man bare hatt penger så hadde det vært en lett sak.

Eller bare stikke innom nærmeste Aircall-butikk hvis det er noen i nærheten (i Sverige altså). Er immidlertid ganske sikker på at den dukker opp i Norge ganske snart. Kjøpte jo min her, så det er mulig. :)

Endret av Swag
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...